וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמרת בארמון מהקורונה: המלכה אליזבת לא תופיע בציבור בחודשים הקרובים

בסנדיי טיימס דווח המלכה בת ה-94 תימנע מהשתתפות באירועים פומביים עד להודעה חדשה. הפעם האחרונה שבה נראתה בציבור הייתה במרץ. תהיה זו תקופת ההיעדרות הממושכת ביותר ב-68 מלכותה

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

אליזבת מלכת בריטניה תיעדר מאירועים ציבוריים למשך החודשים הקרובים בשל התפרצות נגיף הקורונה - כך דווח היום (ראשון בעיתון סנדיי טיימס. תהיה זו תקופת ההיעדרות הממושכת ביותר ב-68 מלכותה של המלכה בת ה-94, שתישאר בארמון ווינדזור עד להודעה חדשה. בנוסף לכך, לראשונה זה כמעט 30 שנה, ארמון בקינגהאם יהיה סגור בפני הציבור במהלך הקיץ.

על פי הדיווח, האירועים המתוכננים של המלכה לסתיו הקרוב הוקפאו אף הם. היא הייתה אמורה לבקר בדרום אפריקה באוקטובר, אבל עדיין לא ידוע אם זה יקרה. היא כבר ביטלה את חגיגות יום הולדתה השנתיות ואירועים שנתיים אחרים בוטלו או שיתקיימו באופן מצומצם.

"המלכה לא תעשה דבר נגד ההמלצות לאנשים בקבוצת הגיל שלה והיא תקבל את כל העצות המתאימות", אמר גורם בארמון לעיתון. "יש דיונים על מה אפשר ומה אי אפשר לעשות באוקטובר. לא ביטלנו הרבה אירועים, אבל שום דבר לא נכנס בשלב זה ליומן של המלכה. אם העצה בחודשים הקרובים תהי שזה בסדר עבורה לשוב ללונדון, היא עשויה לעשות זאת, אבל עד אז, היא רוצה להיראות אחראית למעשיה עבור האומה".

המלכה אליזבת במסר לאומה לכבוד יום הניצחון על הנאצים, 8 במאי 2020. רויטרס
נשאה שני נאומים לאומה בחודש האחרון. המלכה במסר לרגל יום הניצחון על הנאצים/רויטרס

מאז הכתה המגיפה בבריטניה, נשאה המלכה שני נאומים לאומה, באופן חריג. "לעולם אל תיכנעו, לעולם אל תתייאשו", אמרה בנאום לרגל יום הניצחון על הנאצים במהלך סוף השבוע. בנאום הראשון, ב-5 באפריל, צפו 24 מיליון איש.

הפעם האחרונה שבה נראתה בציבור הייתה ב-9 במרץ, ועשרה ימים לאחר מכן היא נכנסה לבידוד יחד עם בעלה, הנסיך פיליפ. למרות זאת, היא ממשיכה להיות בקשר עם ראש הממשלה בוריס ג'ונסון ועם מנהיגים אחרים בעולם.

ג'ונסון, שנדבק בקורונה והתאושש אחרי שהיה בטיפול נמרץ, אמור להציג היום את "מפת הדרכים" שלו ליציאה מהסגר. מספר המתים בבריטניה עלה אתמול ל-31,587, הכי הרבה באירופה ושני רק לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully