וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: הקורונה - גרועה יותר מפרל הארבור ו-11 בספטמבר

נשיא ארה"ב אמר כי המגיפה היא "המתקפה הקשה ביותר" שחוותה המדינה, גרועה יותר מאשר המתקפה של יפן ב-1941 והפיגועים של אל-קאעדה. יותר מ-70 אלף מתו מהנגיף בארה"ב

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר אתמול (רביעי) כי המכה שהנחיתה מגיפת הקורונה קשה יותר מהמתקפה בפרל הארבור במלחמת העולם השנייה או מפיגועי 11 בספטמבר.

"עברנו את ההתקפה הגרועה ביותר שאי פעם עברה ארצנו. זו באמת ההתקפה הגרועה ביותר שחווינו", אמר לעיתונאים בבית הלבן. "זה יותר גרוע מפרל הארבור. זה גרוע יותר ממרכז הסחר העולמי", אמר טראמפ שבשבועות האחרונים מנסה להטיל את האשמה בהתפשטות המגיפה לארצות הברית על סין, חרף הביקורת של יריביו ושל גורמים רשמיים על התנהלותו במשבר.

מתקפת הפתע היפנית בשנת 1941 על נמל פרל הארבור שבהוואי גררה את ארצות הברית למלחמת העולם השנייה. בפיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001 נהרגו כ-3,000 בני אדם, רובם במרכז הסחר העולמי בניו יורק, והחלו שני עשורים של מלחמות ופעולות נגד טרור בעיראק, באפגניסטן ובמדינות אחרות.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ במהלך טקס הוקרה לצוותים הרפואיים בבית הלבן 6 במאי 2020. רויטרס
טראמפ בבית הלבן, הלילה/רויטרס

עד כה, יותר מ-70 אלף אמריקנים מתו במגיפה העולמית, בעוד אמצעי ההרחקה החברתיים המחמירים שנועדו לעצור את הנגיף אילצו לסגור חלקים גדולים מהכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully