וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין אירח קצינים בבית הנשיא: "תודה על המחויבות ועל החוסן"

29.4.2020 / 11:14

כחלק מחגיגות העצמאות, נערך המשדר החגיגי "כל ישראל מירושלים". במהלכו, פנה ריבלין לאזרחי המדינה ואמר "דווקא עכשיו, כאשר נגזר עלינו להתרחק, אנחנו מגלים כמה חזקים הכוחות המחברים אותנו". לאור החשש מהתפשטות נגיף הקורונה, האירוע צולם מראש והתקיים ללא קהל.

אתר רשמי

במשדר המסורתי "כל ישראל מירושלים" בבית הנשיא, שנערך הבוקר (רביעי), אמר הנשיא ראובן ריבלין כי "דווקא עכשיו, כאשר נגזר עלינו להתרחק, אנחנו מגלים כמה חזקים הכוחות המחברים אותנו, חזקים יותר מכל מה שמפריד בינינו". בדומה לאירועים אחרים שנערכו ביממה האחרונה, גם משדר זה הוקלט מראש ושודר בערוצים השונים, וללא קהל, לאור החשש מהתפשטות נגיף הקורונה. במשדר אירח הנשיא ראובן ריבלין, בין היתר, את הרמטכ"ל אביב כוכבי לצד קציני צה"ל.

"בתל אביב ובבני ברק, בירושלים ובדיר אל אסד, בטבריה ובאור יהודה, בבאר שבע, בבית שמש ובכל הארץ. כולנו, עושים מאמץ אמיתי לפלס דרך של כבוד ושל אחווה האחד אל ליבו של האחר. להושיט יד, או אולי מרפק בינתיים. לבנות גשר ולבסס אמון. להתעקש על היכולת שלנו לחיות יחד, באהבה, כל חלקי החברה הישראלית", המשיך.

לאחר מכן, פנה לאזרחי המדינה ואמר "תודה על המחויבות. תודה על החוסן. פשוט תודה על מי שאתם. אני מאחל לכולנו שנה טובה ובריאה בה נוכל להנות מכל רגע בשגרה הישראלית שכולנו כל כך מתגעגעים אליה. אין לנו ארץ אחרת. אין על העם הזה. ואין עליכם! חג עצמאות שמח, ישראל!".

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין במהלך טקס "כל ישראל מירושלים" 29 באפריל 2020. חיים צח לע"מ, אתר רשמי
להושיט יד, או אולי מרפק. ריבלין במהלך הטקס/אתר רשמי, חיים צח לע"מ

באירוע, בהנחיית רותם אבוהב השתתפו גם יוני רכטר, ציפי שביט מדליקת המשואה שהציגה מערכון מיוחד לכבוד המשדר, טל פרידמן, שני כהן, אבי נוסבאום, איציק כהן, גילה אלמגור, ליא קניג, מרים זוהר, אביהו מדינה והפילהרמונית הישראלית בניצוח משותף של נשיא המדינה.

עוד היו במשדר ברכה מיוחדת של ריבלין עבור מדינת ישראל, וכן ביצוע מיוחד ל"שיר השיירה" של אריק איינשטיין, בהשתתפות עידן עמדי, ריבלין עצמו, ואחרים. בנוסף, הוגשה "מנת הדגל של מדינת ישראל", שאותה ירכיבו קרין גורן, מיקי שמו ומיכל אנסקי.

זמן קצר לפני תחילת המשדר החל המטס החגיגי של יום העצמאות, שיעמוד השנה בסימן הצדעה לצוותים הרפואיים בבתי החולים, קופות החולים ומערכת הבריאות הנאבקים בהתפשטות נגיף הקורונה. על כן, המטס, שבכל שנה חולף על פני נקודות מרכזיות בשמי הארץ, חולף השנה מעל בתי החולים. שלא כבכל שנה, אז נאספים רבים בנקודות מרכזיות לצפייה במטס, הפעם קראו בדובר צה"ל לציבור שלא להתקהל ולשמור על ההנחיות.

אינפו אירועי יום העצמאות תש"ף. עיבוד תמונה, מערכת וואלה!
אינפו אירועי יום העצמאות תש"ף/מערכת וואלה!, עיבוד תמונה

בהמשך היום, בשעה 11:00, יתקיים כמו בכל שנה, חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי. הפעם המתמודדים יתחרו זה מול זה מארצותיהם באמצעות ניידות שידור טלוויזיוניות. את החידון יגיש אבשלום קור, והוא ייערך במעמד שר החינוך רפי פרץ, יו"ר הכנסת בני גנץ, מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ויו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג.

בנוסף, במוצאי יום העצמאות יתקיים טקס הענקת פרס ישראל. הטקס שיחל בשעה 19:00 וישודר בכאן 11, יכלול נאום של שר החינוך פרץ, וישתתפו בו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה.

(עדכון ראשון: 10:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully