וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשת הדרקון" בעלת 200 הקעקועים חשפה תמונה שהיממה את מעריציה

8.6.2020 / 0:03

אמבר לוק הפכה למפורסמת אחרי שעיטרה את גופה בקעקועים נועזים במיוחד שהשאירו את האנשים נפעמים כל פעם מחדש, אך דווקא תמונה תמימה שבה היא נראית לפני שהחלה בתהליך שלה הותירה את כולם ללא מילים

אמבר לוק שעברה ניתוחים פלסטיים להראות כמו דרקון/Amber Luke preview from TATTOO ADDICTION

זוכרים שסיפרנו לכם על אמבר לוק? הבחורה האוסטרלית בת ה-24 הוציאה כבר עשרות אלפי דולרים על ניתוחים וקעקועים שגרמו לה להיראות כמו "אשת דרקון". הדוגמנית, שהפכה למפורסמת לאחר שהתחילה להפיץ תמונות של הגוף שלה שמלא בקעקועים, הדהימה את כל המעריצים שלה עם תמונה חושפנית במיוחד - וחשפה תמונות שלה מהימים שהגוף שלה היה נקי ונורמלי, לפני שהיא התחילה את עבודות הקעקועים והניתוחים הפלסטיים.

לוק האוסטרלית מכנה עצמה "דרקון לבן כחול עיניים", שם אותו קיבלה מחבריה לאחר שטענו שהיא נהפכת לדרקון. בין הקעקועים הנועזים שלה יש קעקועים שחורים על הידיים וציורים על הפנים. בנוסף היא קעקעה את הלבן שבעיניים בניתוח שכמעט עיוור אותה, פיצלה את לשונה, מתחה את תנוכי אוזניה וחידדה את חלקן העליון בעזרת שתלי סיליקון - ועשתה פירסינג במצח, בחזה, בשפה, בלחי, בידיים ובזרועות. אחרי שנים קשות בהן אובחנה כסובלת מדיכאון קליני עמוק, כיום היא מודה שהיא אדם מאושר.

הבדל של 5 שנים בין שתי התמונות

בחשבון האינטסגרם שלה היא חשפה כיצד נראתה בימי הנעורים שלה. בתמונה הראשונה היא נראית בשמלת הנשף הכחולה שלה. הציפורניים שלה מטופחות, ויש לה אפילו שרשרת נוצצת, שיער בלונדיני ארוך שכל כך שונה מהשיער הכחול שלה כיום. הניגוד הכי גדול הוא המחסור בקעקועים. אם הייתה בוחרת ללבוש שמלה כזאת היום, הייתם יכולים לראות את הקעקועים שלה מהחזה, פנים וידיים.

לא מתחרטת

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully