וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת נולדה להוריה של רנה שנרב, שנרצחה בפיגוע במעיין דני

21.4.2020 / 21:57

שמונה חודשים לאחר רצח בתם סמוך ליישוב דולב, בת נולדה לרב איתן ושירה שנרב. בהודעה ששלחו ההורים למקורביהם, נכתב: "לא הנאצים ימח שמם, לא המחבלים הארורים ינצחו את עם ישראל. אנו נמשיך לחיות עם אמונה גדולה"

עריכה: אסף דרורי
בני משפחת שנרב בבית המשפט הצבאי בעופר, 15 בדצמבר 2019. מאיה הורודניצ'אנו
משפחת שנרב עם תמונת בתם לאחר הרצח/מאיה הורודניצ'אנו

להורים של רנה שנרב, הצעירה שנרצחה בפיגוע במעיין ליד דולב באוגוסט אשתקד, הרב איתן ושירה שנרב, נולדה היום (שלישי) בת, שמונה חודשים לאחר הרצח. בהודעה ששלחו ההורים למקורביהם נכתב: "לא הנאצים ימח שמם, לא המחבלים הארורים ינצחו את עם ישראל. אנו נמשיך לחיות עם אמונה גדולה בקדוש ברוך הוא. נביא חיים חדשים לעולם". הם ציטטו בהודעה את הפסוק בספר מלכים, ובו נכתב: "כה אמר ה', שמעתי את תפלתך, ראיתי את דמעתך, הנני רופא לך".

בחודש מרץ הרס צה"ל את בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע, בו נפצעו אביה ואחיה של שנרב, איתן. מתחקיר הפיגוע עלה כי חוליית המחבלים הגיעה אל המעין בדולב, הטמינה מטען חבלה על ציר הגישה למקום והפעילה אותו ממרחק של עשרות מטרים. ככל הנראה, לאחר הפיצוץ נמלטו חברי החולייה ומאז נפתחו סריקות נרחבות אחריהם.

עם הריסת הבתים, שר הביטחון נפתלי בנט שוחח עם הוריה של שנרב. "היום באנו חשבון עם המחבלים המתועבים שרצחו אותה", אמר. "אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי, ולא נפסיק לרדוף אחרי מי שרוצה ברעתנו. מי שפוגע בנו, נכאיב לו בחזרה. דם יהודי אינו הפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully