וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.5 ק"מ בשביל אות רשת: הילד האיטלקי שלומד מתחת לעץ

16.4.2020 / 14:10

קו הטלפון בביתו של ג'וליו ג'ובאני, המתגורר בטוסקנה, כבר מקולקל כמה חודשים, ועתה הוא נאלץ להתמקם בחיק הטבע כדי שיוכל להשתתף בשיעורי כיתתו מרחוק. "אני מעדיף להיות בבית הספר כי לפחות שם אני עם חברים"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

המקום שבו ג'וליו ג'ובאני בן ה-12 לומד יגרום לרבים לקנא - בצל גבעות, כרמים ועצי זית תחת השמש של טוסקנה. הוא, מצדו, היה מעדיף להשתתף בשיעורים מביתו, כמו יתר חבריו ללימודים, אבל המיקום הפסטורלי שלו מתחת לעץ, הנמצא קילומטר וחצי מביתו, הוא המקום הקרוב ביותר עם אות רשת.

בימים שבהם יש לי שיעורים אני מביא מהבית שולחן, כיסא ואת התיק שלי עם הטאבלט שלי ועם כל הספרים שאני צריך, ואז אימא שלי מגיעה לכאן עם מכונית", אמר ג'וליו אתמול, שלמרבה המזל היה יום חמים עם רוח קלה.

אמו מסיעה אותו לנקודה זו, שנמצאת מחוץ לעיירה הטוסקנית הקטנה סקנסנו מדי יום. קו הטלפון בבית מקולקל כבר כמה חודשים ואין בו אות סלולרי.

"כדי שהוא ישתתף בשיעורים שלו, עלינו להגיע לכאן, כדי שיהיה לנו לפחות אינטרנט", אמרה אמו, שהסבירה שהיא משתמשת בטלפון הנייד שלה בתור ראוטר.

הילד האיטלקי שנוסע קילומטרים לאמצע שום מקום כדי ללמוד און ליין. רויטרס
לא מתפתה מהנוף. ג'וליו ג'ובאני בזמן השיעור/רויטרס

ג'וליו, שנמצא בשנה הראשונה בחטיבת הביניים, אמר: "הקמנו הכל ואנחנו מוכנים לשיעורים שלנו". לדבריו, "אני מעדיף להיות בבית הספר כי לפחות שם אני עם חברים. כאן אני יכול לראות אותם אבל רק דרך המסך. לפחות שם הייתי רואה אותם בעצמי", אמר.

אמו אמרה שהיא נוקטת צעדים משפטיים נגד חברת הטלפונים מכיוון שלוקח לה זמן רב כל כך כדי לתקן את הקו בבית המשפחה. עד אז, היא תמשיך להסיע את ג'וליו למקום. בעוד שאחרים היו עשויים להתפתות מיופיו של הטבע, הוא נכנס לאפליקציית "כיתה" בטאבלט שלו ומתחיל את יום הלימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully