וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך בחצר 100 פעמים: בן 99 מבריטניה גייס 12 מיליון ליש"ט לצוותי הרפואה

טום מור, שלחם במלחמת העולם השנייה, פתח בקמפיין מימון המונים ברשת עם יעד צנוע - אלף ליש"ט. עם זאת, האתגר שהציב - השלמת הליכה בחצר ביתו במשך מאה פעמים - משך מאות אלפי תורמים והסכום תפח. "הם הצבא שלנו במלחמה הזו, אנחנו נשרוד", אמר על הקורונה

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

יוצא צבא בריטי בן 99 גייס יותר מ-12 מיליון ליש"ט עבור גורמי הרפואה במדינה, זאת במסגרת קמפיין מימון המונים שבמסגרתו עבר מאה פעמים את החצר בת 25 המטרים שלו לפני סוף החודש, אז יהיה בן מאה.

טום מור, שנלחם במלחמת העולם השנייה ושירת בהודו, תכנן לאסוף בתחילה אלף ליש"ט עבור שירותי הבריאות הלאומיים אחרי שזכה לטיפול בירך שבורה ובסרטן. עם זאת, הוא כבר הצליח לעבור את רף 12 המיליון, והיום (חמישי) הוא השלים את ההליכה האחרונה בגינתו בבדפורדשיר, דרום אנגליה, כשהוא נעזר במקל ההליכה שלו.

"זה מרהיב עבור הרופאים והאחיות שלנו שבחזית", הוא אמר על הסכום הגדול שנאסף. "במלחמה הקודמת היו אלו חיילים במדים שהיו בקו החזית. הפעם הצבא שלנו הוא רופאי ואחיות במדים", הוא אמר בשבוע שעבר. "אנחנו נעבור את זה".

טום מור, וטרן של צבא בריטניה, משלים סיבוב הליכה בחצר ביתו, 15 באפריל 2020. רויטרס
קיבל תמיכה מכוכבי ספורט. טום מור צועד בחצרו/רויטרס

יותר מ-613 אלף איש תרמו כספים לקמפיין שלו, וקצב התרומות הוביל לקריסה זמנית של העמוד JustGiving. "היו אלו 24 שעות משוגעות, וכשטום עושה את הקפות האחרונות שלנו, מחר, אנחנו צופים שמחר יהיה משוגע באותה מידה", נכתב בחשבון הטוויטר של מור במהלך הלילה.

הווטרן זכה לתמיכתם של שחקני עבר, בהם ריו פרדיננד וטוני אדמס, המדליסטית האולימפית קלי הולמס וכמה ארגוני צדקה, תכניות טלוויזיה ועיתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully