וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת שספג בליל הסדר: ריבלין יחגוג לבד בביתו

14.4.2020 / 18:38

הנשיא העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה משיחת וידאו שערך עם בני משפחתו, זאת אחרי שחגג את ליל הסדר עם בתו והפר את הנחיות משרד הבריאות. "אני מקבל מכם על הראש על בחירה לא נכונה שעשיתי שאין דרך להצדיק אותה, הפעם אנהג אחרת", אמר

צילום: לע"מ

(בווידאו: הצהרת ראש הממשלה, אמש)

נשיא המדינה ראובן ריבלין הודיע הערב (שלישי) כי יעביר את ערב החג בגפו, זאת לאחר שספג ביקורת ציבורית רבה על שבילה את ליל הסדר לצד בתו - בניגוד להנחיות משרד הבריאות. לקראת כניסת ערב החג השני, ריבלין העלה בחשבון הטוויטר שלו תמונה של שיחה משפחתית באמצעות תוכנת "זום", וכתב כי הפעם ישהה לבדו בביתו.

"התבלטתי אם לכתוב שוב בכניסת החג", כתב. "לפעמים עדיף לו לאדם לא לדבר ולקבל על ראשו את הכעס. אני מקבל מכם על הראש בשבוע האחרון על בחירה לא נכונה שעשיתי שאין דרך להצדיק אותה. בחג השני אני נוהג אחרת, ומקווה שהימים שעוד נכונו לנו "שיהיו נכונים, שיהיו רכונים שיהיו מעלינו כמו כפות תמרים". את דבריו חתם הנשיא בברכה: "חג שמח, מהריבלינים".

נשיא המדינה ראובן ריבלין משוחח עם משפחתו ב-ZOOM בחג השני של פסח. 14 באפריל 2020. בית הנשיא, אתר רשמי
התמונה המשפחתית של הנשיא/אתר רשמי, בית הנשיא

דבריו של הנשיא ריבלין באים לאחר שאתמול, במהלך נאומו, התייחס גם ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקורת שהופנתה כלפיו על הפרת הנחיות משרד הבריאות. במהלך משדר ליל הסדר ב"קשת 12" נראה נתניהו חוגג לצד בנו אבנר שאינו מתגורר עמו, בקטע שהוקלט מראש, ובכך ספג טענות כי הפר את הנחיות הבידוד בו שהה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנו אבנר נתניהו חוגגים את ליל הסדר, 8 באפריל 2020. קשת, צילום מסך
ישבו יחדיו במשדר החג. ראש הממשלה נתניהו ובנו אבנר/צילום מסך, קשת

"בליל הסדר אבנר היה איתי בבית", טען נתניהו. "הוא נמצא כאן כל יום שעות בדירה צמודה בתוך המתחם המאובטח ואף על פי כן אני יודע שהתעוררה ביקורת בציבור. ראוי היה להחמיר גם בעניין הזה, כפי שהחמרתי בעניין של הבידוד שקיבלתי על עצמי לפני שהרשויות אמרו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully