וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס און ליין

14.12.2000 / 14:28

החודש יעלה לאוויר אתר האינטרנט של תנועת ש"ס; אחת האטרקציות באתר תהיה אפשרות לשליחת שאלות לרב עובדיה; "המטרה היא להיחשף לבחורים שרוצים ללמוד דברים חדשים", אומרים בתנועה

מאת לירון מרוז

בלי קשר לבחירות, אך בעיתוי מצויין אמור לעלות עד סוף החודש האתר הרשמי של תנועת ש"ס. "בעזרת האינטרנט אנחנו מקווים להביא את המפלגה לשנות האלפיים", אומר איציק אבידני, עוזרו של ח"כ בניזרי והאיש שמרכז את היוזמה, "כך נאפשר חשיפה מקסימלית לרעיונות של המפלגה".

האתר, שממומן מכספי התנועה, יכלול פרטים והיסטוריה של המפלגה, פרטים על חברי הכנסת, הודעות לעיתונות וכן את ברכת היו"ר. אחת האטרקציות הגדולות שתהיה בו היא אפשרות לשליחת שאלות לרב עובדיה. כמובן שגם עדכונים מהשטח וסקופים מובטחים לגולשים.

אבידני מסביר כי העבודה על האתר נמשכת כבר מספר חודשים ובלי קשר לבחירות, אולם ברור שעם השינוי במערכת הפוליטית ההיערכות תהיה בהתאם. "מלכתחילה התכוונו לתת דגש על מאמרים, אבל עכשיו נתייחס יותר לש"ס".

האתר יעודכן און ליין, אולם לא תהיה לו מערכת מסודרת. ארבעה מחשבים יחולקו בין מספר פעילים שידאגו להזין את הידיעות והמאמרים. אחד המחשבים יותקן בבית הרב עובדיה ומזכירו האישי ידאג לענות לגולשים שיפנו אליו שאלות. "אנחנו בש"ס נוהגים לא לבזבז כסף, בניגוד לכל מה שאומרים", מסביר אבידני, "אין מי שיתעסק בזה בפול טיים, אז אנשים יעשו את זה אגב דברים אחרים".

אבידני מודע היטב לעניין שחלק גדול מבוחרי ש"ס אינו גולש בכלל באינטרנט. "זאת בדיוק המטרה שלנו - להיחשף לקהל שמשוטט באינטרנט, לבחורים צעירים שרוצים ללמוד דברים חדשים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully