וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים בך רבין

נבו כהן

13.1.2003 / 10:52

על מנת לנצח בבחירות, על מפלגה לדעת לזהות את השינויים והמגמות המשתנות במהלך הקמפיין. במטה העבודה מישהו מפשל בענק. עוד תשדיר בו מצנע רכוב על גבי טנקים? צא מזה, שרון יותר מילטינטי, שרון יותר יפה על מדים, לאהוד יש יותר צלשי"ם ותראה איפה הוא היום. התשדיר נמשך ונמשך, וברקע הקליפ הבנאלי: "מאמינים בך מצנע", כשברקע ניתן לקלוט את פואד יושב מבואס, כולו חסר אמונה. מי מאמין בך מצנע? רמון ובורג שמשחיזים את סכין הבגידה ליום מפלתך או אולי זה וילנאי, שבטח רואה עצמו מועמד בבוא הזמן? תשאיר את האמונה לכדורי, אצלו לפחות יש קליפ מצחיק, אצלך זה סתם משעמם.

לא רק אמונה משווקת לנו מפלגת העבודה, אלא גם את רבין. רבין מחייך חיוך מבויש, רבין מפרגן למצנע, רבין כמעביר את השרביט לבן היקיר התורן (דז'ה וו של ברק לכמה שניות), למצנע. ככל שמראים לי יותר את רבין כך אני רוצה להצביע לרבין.

אין מה לעשות מצנע הוא לא רבין וגם לא יהיה רבין, האנלוגיה פשוט לא תופסת, היא רק מעבירה געגוע לאדם וסטנדרטים שפסו מן הציבוריות ומהנוף הישראלי. ג'רי סיינפלד טוען שגברים קונים מוצרים שמפרסמת בחורה בביקיני מכיוון שאיפשהו בתת מודע שלהם הם יוצרים את הלינק בין המקדחה לברונטית שמחזיקה בה, ועפ"י הלינק הזה הם מאמינים "אולי אם אקנה את המקדחה, אקבל גם את המתערטלת", זה לא עובד אצל מצנע, את רבין כבר לא נקבל.

יש גם ניסיון לקמפיין נגטיבי כמקובל במחוזותינו, הבא נשמיצה ונסקלה לא משנה שלא נראה מזה חצי קול בקלפי, העיקר שהחבר'ה מהארט עשו עבודה יפה עם צילומי קלוז אפ מדהימים. תתעוררו מצנעים הקולות שלכם כבר מזמן לא אצל שרון, הם נדדו ממנו כנדוד בדואי בעת סופה מתקרבת, הם ברחו כמנוסת מצביעי עלה ירוק בעת הדפיקות על הדלת. אין אצל שרון מאגר מצביעים שיכול לעבור למצנע, אבל לאנשי הקמפיין זה לא משנה, "כבר הכנו תשדיר על שרון, למה לגנוז?"

תסכל קצת מרכזה ולפידה מצנע, אתה רואה את ההונגרי המדושן, אתה מזהה את החיוך והסיפוק העצמי? יופי!, עכשיו לך, קח גיר, או אם תרצה טוש ותכתוב מאה פעם:" אין יותר קולות אצל שרון, כולם עברו לטומי, אין יותר קולות אצל שרון, כולם עברו לטומי, אין יותר...", איך אתה רוצה להיות ראש ממשלה ואפילו את זה לא הצלחת לגלות? איך אתה רוצה שנאמין לך? איך אתה רוצה שנאמין בך?

נשארו עוד שבועיים עד הבחירות, הקולות של מצנע הסתדרו יפה בשינוי, מוכנים לבעיטת הוולה שתעיף אותם היישר לחיק מפא"י הישנה והאדומה. השאלה היא, האם מצנע נועל עכשיו את נעלי הפקקים, מכין עצמו להקפת הניצחון עם הדגל? או שאולי ייתקלו כל אותם קולות בראסייה מפוצצת מפואד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully