וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד בגרמניה: תבנית גבס כמזכרת אמנותית מההיריון

13.1.2003 / 10:12

נשים הרות המבקשות מזכרת, מגבסות את בטנן וצובעות את היציקה; אמנית מברלין גיבסה גם את שדיה; מייעצת: רק לאחר החודש ה-7; המרוויחים: אמנים הגובים מאות דולרים עבור עיטור מיוחד

טרנד חדש נפוץ בקרב נשים הרות בגרמניה: מזכרת אומנותית מתקופת הריונן. לא עוד נשים המנסות לשכוח כיצד נראו וכמה עלו במשקל. נשים גרמניות רבות מכסות את בטנן בתחבושת גבס, מייבשות אותה ולבסוף מסירות אותה מגופן. לאחר מכן, בעזרת מכחול וצבעים הן מעטרות את היציקה ושומרות אותה למזכרת.

האמנית אניה הפנר (35) מברלין, שהחלה בטרנד, מייעצת לנשים הרוצות לנהוג כמוה - לעשות זאת רק עם סיום החודש השביעי להריונן. "בשלב זה הבטן מספיק נפוחה וניתן לקחת את מידתה באמצעות הגבס", אמרה. אתר "אננובה" מדווח כי הפנר גיבסה לא רק את בטנה אלא גם את שדיה באמצעות תחבושות גבס מיוחדות המיועדות לפיסול. לאחר מכן השאירה אותן להתקשות לזמן של 45 עד 60 דקות ולבסוף ציירה עליהן בצבע.

נראה כי התופעה לא נשארה בגדר טרנד בלבד, ויש מי שכבר חושב כיצד ניתן להפוך אותה למסחרית ולהרוויח ממנה. מי מהאמהות שלא ניחנה בכשרון אמנותי ובכל זאת רוצה מונומנט מהתקופה, יכולה לקחת את היציקה ולמסור אותה לצביעה רגילה בעלות של 42 דולר. אם היא רוצה שהמזכרת תהיה גם בעלת ערך אמנותי, היא יכולה לשלוח אותה לאומן שישמח לעטר את יציקת הגבס ביצירתיות, בעלות של 238 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully