וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רצח את בת זוגו והתאבד - כי חשש שהם נדבקו בקורונה

גבר מאילינוי ירה למוות בבת זוגו בביתם באילינוי ואז שם קץ לחייו. הגבר חשש שהוא ובת הזוג, שלאחרונה סבלה מקשיי נשימה, נדבקו, אך בדיקה שנעשתה להם בניתוח שאחרי המוות חזרה שלילית

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

גבר במדינת אילינוי שבארצות הברית התאבד אחרי שרצח את בת זוגו מחשש ששניהם נדבקו בנגיף הקורונה - כך אמרה המשטרה. הרשויות גילו גופותיהם של פטריק ג'סרניק, בן 54, ושריל שרייפר, בת 69, בביתם בלוקפורט טאונשיפ ביום חמישי שעבר. הם נמצאו בחדרים נפרדים, כשלצד גופתו של הגבר אותר אקדח. לא היו סימנים למאבק.

בנתיחה שלאחר המוות התבהר שהשניים לא נבדקו בנגיף. בני משפחה של הזוג סיפרו למשטרה שג'סרניק חשש ששניהם נדבקו אחרי שבת זוגו סבלה מקשיי נשימה. היא נבדקה יומיים לפני הרצח שלה, וקרובי משפחה סבורים שהיא לא קיבלה את התוצאות. בלואיזיאנה אובחנו 12,262 נדבקים ברחבי המדינה, ו-307 מתים. המדינה השישית בגודלה בארצות הברית מדורגת במקום התשיעי במספר המקרים המאומתים.

מדדית חום בכניסה לאולם כנסים בלואיזיאנה, ארה"ב 6 באפריל 2020. רויטרס
12,262 נדבקים בלואיזיאנה. מדידת חום באולם כנסים במדינה, אתמול/רויטרס

המשטרה אמרה כי מי שיצר עמה קשר הופנה על ידי הוריו של ג'סרניק, שאמרו כי הם לא שמעו ממנו במשך זמן מה. הזוג לא היה מוכר למשטרה על מקרי אלימות בתוך המשפחה והיה להם "מעט מאוד" קשר עם המשטרה.

לשכת השריף של מחוז וויל מסרה כי במהלך התפרצות המגיפה, "רוב השיחות המתקבלות קשורות לוויכוחים בתוך המשפחה ולקריאה להתערבות".

הקו החם לאלימות בתוך המשפחה בארצות הברית הזהיר כי בשל הצעדים שננקטו ברוב חלקי ארצות הברית הקוראים לתושבים להישאר בבתיהם, קורבנות לאלימות בתוך המשפחה חשופים עוד יותר. גם במקומות אחרים בעולם דווח על החרפה באלימות בתוך המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully