וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן מגיפת הקורונה: ראש ממשלת אירלנד נרשם מחדש כרופא

6.4.2020 / 20:25

ליאו ורדקאר, שפרש מהמקצוע עם כניסתו לפוליטיקה, יעבוד משמרת אחת בשבוע כדי לסייע למערכת הבריאות. "רצה לעזור בכל דרך שניתן"

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

ראש ממשלת אירלנד לאו ורדאקר נרשם מחדש כרופא ויעבוד משמרת אחת בשבוע כדי לעזור למערכת הבריאות בזמן משבר התפרצות נגיף הקורונה. הוא עבד בכרופא במשך שבע שנים, לפני שהצטרף לפוליטיקה ושמו הוסר מרשימת אנשי הרפואה הלאומית ב-2013.

דובר מטעם לשכתו אמר אתמול כי הוא הצטרף לרשימה בחודש שעבר, והציע את שירותיו למערכת הבריאות. במהלך המשמרת השבועית שלו, הוא יעבוד בתחום התמחותו. רבים מבני משפחתו וחבריו עובדים במערכת הבריאות, הוא רצה לעזור גם אם זה מעט", אמר הדובר. לפי דיווח ב"אייריש טיימס", ראש הממשלה יעזור עם שיחות טלפון, שבהן מוערך מצבו של כל שמי שעלול היה להיחשף לנגיף.

ורדאקר הוא נצר למשפחת רופאים. אביו הוא רופא ואמו היא אחות, ובן זוגו, שתי אחיותיו והבעלים שלהן עובדים גם הם במערכת הבריאות.

ראש ממשלת אירלנד, ליאו ורדקר במהלך מסע"ת בנשוא נגיף הקורונה בדבלין 24 במרץ 2020. רויטרס
נצר למשפחת רופאים. ראש ממשלת אירלנד/רויטרס

בחודש שעבר, שר הבריאות סיימון האריס פתח ביוזמת גיוס לשירותי הבריאות, תחת המסר הקודר: "המדינה זקוקה לך". שירותי הבריאות אמרו שהם שוחחו עם אלפי אנשי מקצוע, שעשויים להיות כשירים לשוב לעבודה, אחרי שקיבלו יותר מ-70 אלף תגובות ליוזמת "היה זמין עבור אירלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully