וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר בארה"ב, שטען שהקורונה היא "היסטריה", מת מהווירוס

לנדון ספרדלין, שאמר כי כלי התקשורת מנפחים את המגיפה כדי לפגוע בטראמפ, נדבק מהנגיף בזמן שהטיף ברחובות ניו אורלינס. הוא התמוטט בדרך חזרה לביתו בווירג'יניה, ומת בבית חולים בקרוליינה הצפונית

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

כומר אוונגליסטי, שתקף את התגובה להתפשטות נגיף הקורונה בתור "מתקפה פוליטית" על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מת מהווירוס. לנדון ספרדלין, שהטיף ברחובות ניו אורלינס, עמד בראש הרכב מוזיקלי נוצרי, והוא לקח עמו את משפחתו מווירג'יניה כדי "להיטהר מחטאים ומהוללות". העיר היא אחד ממוקדי המגיפה המרכזיים בארצות הברית, כשחגיגות המרדי גרה המסורתיות ככל הנראה האיצו את ההדבקה בקרב התושבים והתיירים.

הוא ככל הנראה כבר נדבק בווירוס הקוביד-19 כשפרסם ברשת מידע מוטעה שבו השווה את שיעורי התמותה בין הנגיף הזה לבין שפעת החזירים. ספרדלין היה בין המתים הראשונים מהנגיף במדינת וירג'יניה, ואשתו מטופלת עתה אחרי שאובחנה כחולה בדלקת ריאות. היא אמרה שהיא מקווה לקיים לו טקס זיכרון אחרי שהמשבר הנוכחי ייגמר.

הכומר האוונגליסטי לנדון ספרדלין, שנדבק בקורונה ומת, ומשפחתו. צילום באדיבות המשפחה, אתר רשמי
המשפחה מרוסקת. לנדון ספרדלין ומשפחתו/אתר רשמי, צילום באדיבות המשפחה

אחד מילדיו, לנדון אייזק, אמר כי אביו לא חשב שהווירוס הוא הונאה, אלא שהתקשורת מנפחת את המצב ומפיצה פחד משום שזו שנת בחירות. הוא סיפר כי אביו התמוטט כמה דקות אחרי שיחת הטלפון האחרונה ביניהם, כשהוריו היו בדרך חזרה לווירג'יניה. אביו אושפז במשך שמונה ימים בטיפול נמרץ בבית חולים בקרוליינה הצפונית, עד שמת מהווירוס.

ג'סי, אחת מבנותיו של הכומר, אמרה כי "אבא היה כמו עמוד התווך שלנו, ומישהו בעט בעמוד התווך הזה. זה מרגיש כאילו שהגג נופל על הראש של כולנו עכשיו". לדבריה, "לעולם לא חשבנו שאבינו ימות בגלל זה, אבל הוא לא היה סוג הבן אדם שיחיה בפחד וייתן לו לשלול ממנו את הנאת החיים שהייתה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully