וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מספר אחת בעולם: מבשלת בירה קורונה מפסיקה את פעילותה

3.4.2020 / 17:14

לאחר שפעילותה העסקית הוכרזה כ"לא חיונית" במסגרת צו ממשלתי לבלימת התפשטות הנגיף, חברת "גרופו מודלו", המייצרת בין היתר את בירת הקורונה המפורסמת, הודיעה כי תחדול מעבודתה. "אם יכריזו על הבירה כמוצר חקלאי חיוני - נבטיח את האספקה"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

מבשלת הבירה המקסיקנית, גרופו מודלו, הודיעה כי תפסיק באופן זמני את ייצור בירת "קורונה" וכן מותגים נוספים המיוצאים ל-180 מדינות. זאת לאחר שפעילותה העסקית הוכרזה כ"לא חיונית" במסגרת צו ממשלתי שמטרתו לבלום את התפשטות נגיף הקורונה.

ממשלת מקסיקו הכריזה השבוע על מצב חירום בריאותי והורתה על הפסקת פעולות לא חיוניות, לאחר שמספר הנדבקים במדינה חצה את רף האלף. אמש (חמישי) נמסר כי 1,510 בני אדם חלו בנגיף ועוד 50 מתו.

ייצור בירה קורונה במקסיקו סיטי, 2004. רויטרס
הפעילות הוכרזה כלא חיונית. ייצור בירה קורונה במקסיקו סיטי/רויטרס

המבשלה הודיעה כי הפסקת הפעילות תיכנס לתוקפה ביום ראשון הקרוב, וכי כבר החלה בתהליך של צמצום הייצור לרמה שבה תוכל לחזור לפעילות, לכשתותר. "אם הממשלה הפדרלית תראה לנכון להבהיר כי בירה היא מוצר חקלאי-תעשייתי, אנו בגרופו מודלו מוכנים להפעיל למעלה מ-75% מהצוות שלנו העובד מהבית, ובאותו זמן להבטיח את האספקה של הבירה", כך נמסר בהצהרה מטעם המבשלה, המפעילה 11 מבשלות בירה ברחבי מקסיקו.

הצהרתם הגיעה על רקע הגדרת חקלאות וייצור מזון בכלל כפעילות חיונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully