וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפגעי הקורונה": כומר העלה את עצמו באש בסרטון לקהילה שלו

15.4.2020 / 0:29

כומר מקומי בבריטניה העביר בפעם הראשונה בחייו את הדרשה השבועית לקהילה שלו ביוטיוב, וסיים את האירוע בצורה רגועה - כשהגלימה והחולצה שלו עולה באש: "זה פשוט הרגיש לי לא אמיתי"

ITV

בסרטון - צפו בכומר מעלה את עצמו באש

כומר מקומי הרגיש את החום בשבוע שעבר כשהעביר את השירות "הוירטואלי" הראשון שלו, אחרי שבטעות הצית את היד שלו באמצעות הנר בכנסייה. סימון ביץ בן ה-62, כומר בכנסיית סיינט בודיו פאריש שבפלימות' לא נפגע בזמן הטקס שלו והצליח לראות את הצד המצחיק של התאונה, ששודרה בשידור חי.

בסרטון, ביץ' התכופף כדי לבצע את המהלך האחרון של הטקס שלו לפני שהסביר בצורה די נינוחה: "אוי, הרגע התלקחתי".

הוא סיפר לתקשורת המקומית שכמה מחבריו הכמרים צחקו עליו ואמרו שהוא "עלה באש בשביל ישו", וסיפרו שהוא היה צריך לחכות לפנטקוסט (חג בדת הנוצרית המציין את ירידת רוח הקודש על שליחיו של ישו חמישים ימים לאחר חג הפסחא, ומתקשר לחג השבועות ביהדות). "אנשים צחקו, וצחקו ממש הרבה", הוא שיחזר בשיחה עם המטרו, "הרגשתי שהיד שלי קצת מתחממת. הדבר הנחמד הוא, שאמנם הבגד שלי והחולצה שלי עלו באש, אבל היד שלי נותרה בסדר גמור, לא סבלתי מכוויות. הדבר המצחיק הוא שסיפרתי לאשתי ולבת שלי מה שקרה, ועד שקיבלתי את הסרטון, הבת שלי אמרה, "בטח מה שאבא אמר זה שאוי, התלקחתי", וזה באמת מה שאמרתי".

מר ביץ' הודה שהוא מעולם קודם לכן לא העלה סרטון ליוטיוב, ושהכל הרגיש לו כל כך מוזר. עובדי הכנסיות בכל בריטניה החלו בסוף השבוע שעבר להעביר את הדרשות שלהם באינטרנט, לפי ההוראה של הממשלה על ריחוק חברתי.

"כל הדבר הזה הרגיש לי לא אמיתי, לא היה פעם שלא היינו בכנסיה ביום ראשון, כך שזה היה ממש מוזר", סיפר ביץ', "מעולם לא התקשרתי לכל כך הרבה אנשים, באמת, אני פשוט מבקר אותם בבית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully