וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצלים את המשבר לעבודות: נתיבי איילון ייחסמו לסירוגין בשבועיים הקרובים

30.3.2020 / 9:46

במשרד התחבורה ונתיבי איילון הוחלט להאיץ את העבודות להקמת הנתיבים המהירים, זאת לאור דלילות התנועה בציר המרכזי בשל הנחיות משרד הבריאות. במשרד העריכו כי המהלך יוביל להקדמה משמעותית של סיום הפרויקט

צילום: משטרת ישראל, יהונתן ולצר TPS, מחאת החרדים הקיצוניים, עריכה: ניר חן

(בווידאו: פעולות אכיפת הנחיות הקורונה בשכונת מאה שערים)

נתיבי איילון ייסגרו לסירוגין בשבועיים הקרובים, זאת כחלק מהחלטת משרד התחבורה ונתיבי איילון להאיץ פרוייקטים לשדרוג התשתית. ההחלטה התקבלה לאור דלילות התנועה בציר המרכזי בשל הנחיות משרד הבריאות. במשרד התחבורה העריכו כי המהלך יוביל להקדמה משמעותית של סיום הפרויקט, שתוכנן במקור לחודש יולי.

האצת הפרויקטים תחל בשבוע הקרוב, ובנתיבי איילון יגבירו את קצת העבודה על הקמת הנתיבים. החל מיולי 2019 העבודות התבצעו רק במתכונות של עבודות לילה בין השעות 23:00 ל-05:00 על מנת למזער הפגיעה בתנועה. על-פי התוכנית של משרד התחבורה, בשל הירידה המשמעותית בהיקף התנועה בנתיבי איילון, נוצר חלון הזדמנות נדיר להאצת קצב ביצוע הפרויקט, והשלמתו תוקדם.

תחילת עבודות בגשר יהודית 25 בינואר 2019. אביב נויברג / פלאש 90, פלאש 90
קצב העבודות יואץ. נתיבי איילון/פלאש 90, אביב נויברג / פלאש 90

במסגרת האצת העבודות יחסמו נתיבים באופן קבוע והעבודות יתבצעו גם ביום וגם בלילה שישה ימים בשבוע. השבוע יחסם במשך כל שעות היום והלילה נתיב ימיני באיילון לצפון בין מחלף השלום ללה-גרדיה ובשעות הלילה, במשך כל השבוע, תהיה חסימה הרמטית של נתיבי איילון בין מחלף השלום ללה-גרדיה. החסימה נדרשת כדי להסיר את גשרי השילוט האלקטרוני מעל הכביש ולהחליפו (בעתיד) בגשרים חדשים ומתקדמים מבחינה טכנולוגית שיותקנו במקומות אחרים בכביש. בשבוע הבא יחלו עבודת 24/6 באיילון לצפון בין מחלף השלום למחלף ארלוזרוב כשבמסגרת העבודות הללו ייחסם בכל שעות היום והלילה נתיב ימיני במקטע שבין מחלף השלום לארלוזרוב ובנוסף ייחסם במשך היום והלילה נתיב שמאלי בין גשר יהודית לגשר יצחק שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully