וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 21 ללא מחלות רקע מתה מקורונה בבריטניה: "אל תקלו ראש בווירוס"

קלואי מידלטון היא ככל הנראה האדם הצעיר ביותר בממלכה שמת מהווירוס, שלפי הסברה הרווחת פוגע בעיקר במבוגרים ובחולים. עם זאת, לאחרונה נרשמו לא מעט מקרים של צעירים שחלו בקורונה. "בבקשה הישמעו להוראות הממשלה"

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

צעירה בת 21 מבריטניה, ללא בעיות רפואיות מכורות, מתה מנגיף הקורונה. קלואי מידלטון היא ככל הנראה האדם הצעיר ביותר שמת מהווירוס בממלכה. זאת על רקע אזהרות הולכות וגדלות של מומחים, שלפיהן הסברה שצעירים חסינים מהנגיף שמקורו בסין אינה נכונה.

"לכל מי ששם בחוץ וחושב שזה סתם וירוס, חשבו שוב", כתבה אמה, דיאן, בפייסבוק. "מניסיון אישי, הווירוס הזה לקח את חייה של בתי בת ה-21".

דודתה, אמלי מיסטרי, אמרה כי לאחייניתה לא היו בעיות בריאותיות. "יקיריי חווים כאב שלא ניתן לדמיין", כתבה ברשתות החברתיות. "אנחנו הרוסים לחלוטין. בבקשה, בבקשה, הישמעו להוראות הממשלה. הווירוס לא מתפשט, אנשים מפיצים את הווירוס".

בתחילת השבוע מת נער בריטי בן 18 מהנגיף, אך היו לו בעיות רפואיות קשות.

קלואי מידלטון, צעירה בריטית שמתה מקורונה. צילום מסך, אתר רשמי
"אנחנו הרוסים לחלוטין". קלואי מידלטון/אתר רשמי, צילום מסך

ממשלת בריטניה העבירה תקנות מחמירות הקוראות לאזרחיהם להישאר בבתיהם בשלושת השבועות הקרובים למעט יציאות חיוניות, אחרי שבתחילת הדרך היא נקטה גישה מקלה ביחס לווירוס, שגבה את חייהם של יותר מ-20 אלף בני אדם ברחבי העולם.

בעוד שקבוצת הסיכון הגדולה ביותר היא מבוגרים בני 70 ומעלה, ואנשים עם מחלות רקע מכל גיל, בשבועיים האחרונים תועד מספר גדל והולך של צעירים חולים.

דוח מטעם המרכזים לבקרה ולמניעת מחלות בארצות הברית (CDC) העלה כי 20% מהנדבקים בנגיף שפונו לבתי חולים היו בני 20 עד 44 ו-18% היו בני 45 עד 54. מאלו שפונו לטיפול נמרץ, 12% היו מקבוצת הגיל הצעירה יותר ו-36% היו מקבוצת הגיל השנייה.

"הרחקה חברתית מומלצת עבור כל גיל כדי להאט את התפשטות הווירוס", נכתב בדוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully