וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמרים החטיבתיים: אוקלנד-טנסי, פילי-טאמפה

רחביה ברמן

12.1.2003 / 0:20

טאמפה ניצחה את הניינרס 6:31. אוקלנד ניצחה את הג'טס 10:30. טאמפה תתארח בפילדלפיה. אוקלנד תארח את טנסי. צעד לפני המשחק הגדול. כבר יש לכם תוכניות?

זהו, יש לנו את תמונת הגמרים החטיבתיים: בגמר ה-NFC יארחו הפילדלפיה איגלס את הטאמפה ביי באקנירס (ראשון, 22:00, שידור ישיר בפוקס, בהנחה שהם לא יעדיפו איזה מופע סוסים). בגמר ה-AFC יארחו האוקלנד ריידרס את הטנסי טייטאנס (ראשון\שני, 01:30, שידור ישיר ב-ESPN ובמידל איסט).

הטאמפה ביי באקנירס הוכיחה עליונות מוחלטת, הראתה התקפה לא רעה והגנה מפלצתית כתמיד, ורמסה את הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס 6:31.

האוקלנד ריידרס התקשו בהתחלה, וירדו להפסקה בשוויון 10:10, אבל פתחו מבערים במחצית השנייה וברחו לניצחון 10:30. נפתח במשחק המאוחר:

אוקלנד ריידרס - ניו יורק ג'טס 10:30

שתי הקבוצות פתחו היטב, עם התקפות נאוץ שאמנם נעצרו לפני קו השער, אבל הראו ששתי הקבוצות מסוגלות להניע את הביצה זו מול זו. פנינגטון קיבל את הצ'אנס ראשון ולקח את הסילונים 45 יארד בשמונה מהלכים, וג'ון הול דייק מ-38 יארד.

מיד לאחר מכן הוביל ריץ' גאנון את הבוזזים 58 יארד בתשעה מהלכים, אבל עבירה של זינוק מוקדם הזיזה את הכסופים-שחורים ממצב של דאון רביעי ואינצ'ים לדאון רביעי וחמישה יארד, וגם הם הסתפקו בשער שדה. שוויון

בהתקפה שלאחר מכן נעצרו הג'טס, ולאחר מכן נעצרו גם הריידרס, ובהתקפה הבאה הפשיט טראוויאן סמית' את צ'אד פנינגטון מהכדור, והריידרס מקבלים את הכדור עמוק בתוך מחצית המגרש של הג'טס.

עם פתיחת הרבע השני, הריידרס בתוך קו העשר של הג'טס, עם דאון ראשון. שלושה מהלכים לאחר מכן לוקח זאק קרוקט, הספציאליסט של הריידרס לטווחים קצרים, את הביצה יארד אחד לטאצ'דאון. ועכשיו תור הג'טס להראות מה יש להם בתשובה.

ומסתבר שבינתיים לא הרבה. פנינגטון לקח את הג'טס עד ה-30 של הריידרס, אבל ג'ון הול החטיא ממרחק קשה של 48 יארד, והכדור עבר שוב לריידרס, אבל במצב של דאון שלישי ושבעה יארד לא הצליח גאנון להשלים מסירה לרייס, והכדור שוב של הג'טס.

הסילונים צעדו 81 ב-16 מהלכים וקרוב לשמונה דקות תמימות, שבסיומן, ממש על סף ההפסקה, מצא פנינגטון את התופס המחליף ג'ראלד סואל לשני יארד וטאצ'דאון השוויון. התקפה שהראתה למה כל הליגה מדברת עליו. 10:10.

מחצית שנייה: הריידרס פותחים מבערים

את הרבע השלישי פתחו הריידרס בהתקפה שחצתה 55 יארד בתשעה מהלכים ושלוש וחצי דקות לפני שסבסטיאן יאניקובסקי החמיץ שער שדה מ-28 יארד.

שתי הקבוצות כפו הרחקה זו על זו, ואז נקטעה התקפה של הג'טס במסירה פזיזה של פנינגטון, שנחטפה על ידי טורי ג'יימס. שני מהלכים לאחר מכן מצא גאנון את ג'רי פורטר - זה שהבטיח לג'טס בעיטה בתחת - לטאצ'דאון של 29 יארד. 10:17 ריידרס.

התקפה נוספת של הג'טס מתבזבזת כשפעם אחת סנטנה מוס לא מצליח להשתלט על מסירה בתחומי המגרש, ופעמיים פנינגטון, באורח לא אופייני, מחמיץ תופסים פתוחים לרווחה - הפעם האחרונה בדאון רביעי.

משם זה היה קצר וכואב לג'טס. גאנון מצא את פורטר (שוב הוא) לחמישים יארד, ושלושה מהלכים לאחר מכן זה היה ג'רי רייס שהתפנה מהליווי הצמוד שלו באזור השער כדי לקבוע 10:24.

התקפה הבאה, השמטה של ריצ'י אנדרסון, כדור של הריידרס, אבל מיד חוטף הסייפטי של הג'טס, דיימיאן רובינסון, את המסירה של גאנון ומחזיר טפה צבע ללחיים ירוקות. כדור של הג'טס במרכז המגרש,

אבל פנינגטון שם חותמת על המלים "יום רע" כשהוא מחזיר את הכדור ישר לריידרס - מסירה שלו שנועדה לקולס נחטפת על ידי אריק בארטון כדי להשלים שלושה איבודי כדור תוך שניות ספורות ולשים את הג'טס שוב על רשימת הגוססים. בסוף התקפה שך 46 יארד בשבעה מהלכים מסתפקים הבוזזים בשער שדה של יאניקובסקי מ-34 יארד ועולים ליתרון של 17 נקודות, 10:27. פה זה מתחיל להיראות די אבוד לג'טס.

ואכן, התקפה נוספת מתמוססת במסירות חלשות וערעור כושל ששורף שני פסקי זמן - אחד לפני שלקחו אותו ואחד בגלל שהוא לא התקבל, ומרגע זה, כשבע דקות לסיום, נהגו הריידרס כמו קבוצת אליפות ושרפו בצורה מיומנת את השעון עד 2:42 לסיום, אז העלה יאניקובסקי ל-10:30.

המפתחות לניצחון הריידרס: הם הפעילו לחץ על פנינגטון ועל התופסים, וניצלו מספיק מארבעת איבודי הכדור של פנינגטון (שתי חטיפות, שני איבודים ביום הכי גרוע בקריירה הקצרה שלו) כדי לנצח.

ניו יורק תלך הביתה, לנסות להשתפר בעוד טיפה ולחזור בעוד שנה. הריידרס יארחו את טנסי בקרב על כרטיס לסופרבול. כוכב המשחק הוא ג'רי פורטר, שגיבה את הפה הגדול שלו בערב מצוין של שש תפיסות, 123 יארד, טאצ'דאון אחד והכנה לשני בתפיסה של חצי מגרש.

ג'רי רייס סיים עם ארבע תפיסות ל-47 יארד וט"ד, שמעמיד אותו במרחק נגיעה משיא הטאצ'דאונים בפלייאוף, ששייך לאמיט סמית'. גם הגנת המסירה של אוקלנד מקבלת צל"ש על משחק מעולה לאורך כל הדרך.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

טאמפה ביי באקנירס - סן פרנסיסקו פורטי ניינרס 6:31

לא היה כוחות. אם הניינרס חשבו שהם שוב יוכלו לכוון שעון מעורר לאמצע הרבע השלישי, הבהירו הבאקס שהם לא הפראיירים שישתפו פעולה עם התסריט הזה.

טאמפה פתחה רע, עם מסירה של בראד ג'ונסון שנחטפה, אבל הניינרס לא הצליחו להשיג אפילו דאון ראשון ונאלצו להרחיק.

בהתקפה הבאה של טאמפה שמר ג'ונסון את הכדור בידיים הנכונות ובתום 12 מהלכים ו-74 יארד רץ מייק אלסטוט שני יארד לטאצ'דאון. ומי חסם לאלסטוט? וורן סאפ. לא מספיק הנזק שהוא עושה בהגנה?

הניינרס חזרו עם התקפה סבירה, אבל 12 המהלכים שלהם הספיקו רק ל-63 יארד וחשוב מזה - רק לשער שדה.

התקפה לאחר מכן, דאון שלישי ושבעה יארד, וג'ונסון מוצא את ג'ו גרבישיוס (לשעבר בג'איינטס) ל-30 יארד. 3:14 לטאמפה, וכבר בשלב זה אין בכלל ספק מי טובה יותר.

וכך זה נמשך. הניינרס נעזרו בשתי עבירות של 15 יארד והגיעו תוך ארבעה מהלכים לקו ה-22 של הבאקס, אבל שוב נאלצו להסתפק בשער שדה.

תור הבאקס. עבירת הפרעה למסירה שמה את הבאקס עמוק בשטח של הניינרס. עוד שני מהלכים, ג'ונסון לדאדלי, טאצ'דאון. בבעיטה שלאחר מכן אולי המסמר האחרון בארון של הניינרס. אריק סאת'רלנד מחזיר עבור הניינרס ומאבד את הביצה. כדור של טאמפה באמצע המגרש.

הניינרס הצליחו לעצור את טאמפה, אבל הבועט של טאמפה (ושחקני הקבוצות המיוחדות) הצליחו להשאיר את הכדור בתוך המגרש ולתקוע את הניינרס שני יארד מקו השער שלהם.

מה עשו הניינרס עם מצב גרוע? החמירו אותו. מסירה של גארסיה ניתזה באוויר ונחטפה על ידי דריק ברוקס - שחקן השנה בהגנה, אם לא אכפת לכם. כעבור ארבעה מהלכים ו-26 יארד שוב אלסטוט לשני יארד וזה כבר 6:28. האיש הכי עסוק של היום? ללא ספק התותחן של ספינת שודדי הים.

המחצית הסתיימה באקורד תמוה, כשהניינרס, עם הכדור בקו ה-40 ושני פסקי זמן, פשוט ויתרו על הניסיון להשיג אפילו שער שדה לפני תום המחצית, כדי להקטין אולי במעט את הפיגור בן 22 הנקודות. כדור הארץ למאמן סטיב מאריוצ'י - מה עובר עליך, חמוד?

מחצית שנייה - סבל הניינרס נמשך

הניינרס קיבלו את הכדור בתחילת הרבע השלישי, ומיד החליטו להחזיר אותו. משלוח מיוחד מגארסיה לאואנס, אבל דווייט סמית' מתערב וחוטף. 10 מהלכים ו-36 יארד לאחר מכן מחליטים הבאקס, בצעד לא אמיץ משלהם, להסתפק בשער שדה כשהם על קו היארד האחד. 6:31.

אחרי שתי התקפות קצרות, אחת לכל צד, הוביל גארסיה את הניינרס בשמונה מהלכים לקו ה-30 של טאמפה. אבל במהלך התשיעי הוא הופל על ידי סימאון רייס ודריק ברוקס (מי אם לא) הרים את הכדור. שוב התקפה של טאמפה ביי, אבל הגנת הניינרס עמדה בפרץ ומרטין גרמאטיקה החטיא בעיטה מ-45 יארד.

לאחר מכן היתה עוד חטיפה של הגנת טאמפה, אבל התוצאה לא השתנתה. רונדה בארבר (אח של טיקי מהג'איינטס) חטף כדור והחזיר אותו לאזור השער, אבל עבירה של תפיסה במסיכה ביטלה לו את שש הנקודות. לאחר מכן, שתי הקבוצות פשוט סיימו את הדקות שנותרו להשפלה החד צדדית הזו.

טאמפה ביי מרשימה משני עברי הכדור, ופילי תזדקק למלוא יכולתה (שזה יותר ממה שהיא הראתה בשיוט מול אטלנטה) כדי לעצור את החבורה של המאמן ג'ון גרודן. לגבי הניינרס - אני אישית בספק אם סטיב מאריוצ'י ימשיך שם. האיש פשוט לא מפיק מספיק מהחומר העומד לרשותו.

בשבוע הבא יום ראשון הגדול, ושבוע אחרי זה יום ראשון הענק. אז איפה אתם בסופרבול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully