וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 שנה הרוצח שלה הסתובב חופשי. עד שסיגריה אחת הסגירה אותו

מאז 1985, לא הצליחה המשטרה בפלורידה לעצור את מי שתקף מינית וחנק את טוניה מקינלי בערב השנה החדשה. מאגר מידע שבאמצעותו נבנה עץ משפחתי הוביל לדניאל וולס, שה-DNA שנמצא על בדל שהליך מרכבו תאם את זירת הרצח

טוניה מקינלי, שנרצחה בפלורידה ב-1985. -, אתר רשמי
בנה התינוק גדל לבדה. טוניה מקינלי/אתר רשמי, -

המשטרה במדינת פלורידה שבארצות הברית עצרה חשוד ברצח אישה לפני 35 שנה בזכות DNA שהופק מבדל סיגריה. דניאל וולס, בן 53, נעצר בפנסקולה בשבוע שעבר והואשם ברצח טוניה מקינלי, שנחנקה למוות אחרי שהותקפה מינית בליל השנה החדשה ב-1985, כשהיא מותירה אחריה תינוק.

המשטרה אמרה כי DNA ממאגר מידע ציבורי קישר את וולס לרצח. "לא ידעתי אם זה יקרה באמת", אמרה אחותה, רנה, לרשת NBC. "לא באמת חשבתי שזה יקרה בימי חיי, לא אחרי 35 שנה".

למרות תשאול חברים ובני משפחה, ואנשים אחרים שהיו באותו אירוע במסעדה מקומית, שהייתה המקום האחרון שבו נראתה הצעירה, עד היום לא נעצר אף חשוד.

"על אף שהיו לנו ראיות פסיכולוגיות די טובות ועשרות תשאולים, עם הזמן, הגענו למבוי סתום", אמרה המשטרה בפנסקולה. "בינתיים, תינוק נותר לגדול ללא אמו, ההורים קברו את בתם מבלי שזכו לצדק, והרוצח הסתובב חופשי".

המשטרה הגיעה לפריצת דרך בתיק אחרי שהשוותה מאגר מידע פתוח, עם ראיות DNA שנמצאו ליד גופתה של מקינלי. רוצח מפורסם נתפס בצורה דומה בקליפורניה לפני שנה וחצי.

מאגר המידע הגנאלוגי - הקשור לאילן יוחסין - הוביל את המשטרה לכמה קרובי משפחה רחוקים של וולס. לאחר מכן, הרשויות בנו עץ משפחה לזיהוי חשודים, עד שהגיעו לוולס. המשטרה עקבה אחריו, ודגמה DNA מבדל סיגריה שהשליך מהמכונית שלו. הוא נעצר ועכשיו הוא מוחזק בכלא מחוזי.

טימותי דווידסון ג'וניור, בן 35, אמר כי הוא שמח למשמע המעצר על החשוד ברצח אמו, אבל הוא ירגיש "שלם עם עצמו רק שתהיה הרשעה והצדק ייעשה. עדיין קשה להאמין לזה, כאילו שאני חולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully