וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שר הבריאות של הולנד התמוטט בעת דיון בפרלמנט על הקורונה

ברונו ברוינס נפל מאחורי בימת יו"ר הפרלמנט בזמן שענה על שאלות, ונתמך על ידי שרים אחרים. הוא לגם מים ועזב את האולם. הוא נימק זאת בתשישות מעבודתו, עם החרפת המגיפה במדינה. בבלגיה השכנה קוראים לאזרחים לא לבקר בהולנד: "לעולם לא נשתלט ככה על הווירס"

צילום: רויטרס

שר הבריאות של הולנד התמוטט אתמול (רביעי) בפרלמנט במהלך דיון על משבר הקורונה. ברונו ברוינס, בן 56, נפל מאחורי בימת יו"ר הפרלמנט בזמן שענה על שאלות, ונתמך על ידי שרים אחרים. הוא לגם מים ועזב את האולם.

"התעלפתי בשל עייפות ושבועות אינטנסיביים", אמר השר. "אני מרגיש טוב יותר עכשיו. אני הולך לנוח כדי שמחר אוכל להמשיך במאבק במשבר הקורונה".

בעוד שהממשלה הורתה על סגירת בתי הספר, הברים, המסעדות, מועדוני הסקס והקופי-שופס ביום ראשון, מניין הקורבנות ממשיך לעלות, ועתה הוא 58, עם 2,051 חולים. בעקבות ההכרזה, נרשמו תורים ארוכים מחוץ לקופי-שופס לרכישת קנאביס.

בזמן דיון על הקורונה: שר הבריאות של הולנד התמוטט בפרלמנט. רויטרס
זקוק למנוחה. שר הבריאות מתמוטט, אתמול/רויטרס

הלחץ על ממשלת הולנד גבר לנקוט מדיניות נוקשה בדומה לבלגיה השכנה, אחרי שתיירים בלגים רבים פקדו מסעדות ובתי קפה באזור הגבול.

לאופולד ליפנס, ראש עיריית נוקה הבלגית, הסמוכה לגבול, קרא לאזרחי בלגיה להישאר בבתיהם ולא לנסוע להולנד. "אם אתם מבקרים בהולנד, יש סיכוי שתחזירו את הווירוס אל בלגיה", אמר לעיתון דה טלגרף. "בדרך זו לעולם לא נשתלט עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully