וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בברזיל: בולסונארו חלה בקורונה אחרי שנפגש עם טראמפ

הנשיא עבר בדיקות אחרי שאחד מבכירי המשלחת שהגיעה לארה"ב נדבק בנגיף. טראמפ מסרב להיבדק עד עתה, אך בפוקס דווח כי הבית הלבן יקיים דיון חירום בעקבות ההתפתחויות. לשכת הנשיאות הכחישה

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

כלי תקשורת בברזיל דיווחו היום (שישי) שהנשיא ז'איר בולסונארו נדבק בנגיף הקורונה, אך הוא הכחיש זאת והודיע שהבדיקות חזרו שליליות. בולסונארו עבר את הבדיקות אחרי שדוברו חלה בווירוס. הם היו חלק ממשלחת של בכירים בברזיל שנועדה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ובכירים אמריקנים נוספים בסוף השבוע שעבר.

עד עתה מסרב טראמפ להיבדק, אך ברשת פוקס ניוז דווח כי הבית הלבן יקיים דיון חירום אחרי הידיעה על כך שבולסונארו נדבק. הנשיא הודיע שיקיים מסיבת עיתונאים הערב על ההתפתחויות האחרונות, אחרי שביום רביעי בלילה הטיל מגבלות על כל מי שמגיע לארצות הברית מאירופה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לוחץ את ידו של נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו באחוזתו בפלורידה, 7 במרץ 2020. רויטרס
בולסונארו וטראמפ באחוזתו של נשיא ארה"ב, שבת/רויטרס

אדוארדו בולסונארו, בנו של נשיא ברזיל שהיה עמו בעת הביקור בארצות הברית, אמר לאחר הדיווחים שהתוצאות טרם התבהרו, ואמר כי יש "יותר מדי שקרים ומעט מידע". בהמשך, הוא אמר לרשת פוקס שהבדיקות של אביו חזרו שליליות ושיש להמתין לעוד מידע בנושא. לדבריו, נשיא ברזיל אינו מפגין שום תסמינים לנגיף.

מנהיג נוסף שמושפע מהמגיפה, שגבתה את חייהם של כ-5,000 בני אדם, הוא ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. הוא נכנס לבידוד של שבועיים אחרי שאשתו סופי נדבקה בווירוס, אחרי ששבה מביקור מבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully