וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורות של קברים טריים: האתר שבו טומנת איראן את קורבנות הקורונה

תמונות לוויין תיעדו חפירות חריגות בבית קברות בעיר הקודש קום, זמן קצר אחרי שטהראן הודתה לפני כחודש בהגעת הווירוס לשטחה. שתי התעלות הענקיות שימשו ככל הנראה לקבורה מהירה של המתים. "קברנו לפחות 250 איש"

אתר רשמי

איראן חפרה שתי תעלות ענקיות בבית קברות זמן קצר לאחר שאישרה את מקרי נגיף הקורונה הראשונים בשטחה - כך עולה מתמונות לוויין שפורסמו בוושינגטון פוסט ותיעדו חפירות בבית קברות בקום, עיר הקודש השיעית שככל הנראה היא מוקד ההתפרצות ברפובליקה האסלאמית.

איראן הכריזה על מקרה ראשון של הקורונה בשטחה ב-19 בפברואר, ומאז הוא הלך התפשט. יותר מ-420 בני אדם נתו, כולל כמה פוליטיקאים וגורמים רשמיים ברשויות. בין החולים גם סגן הנשיא ויועץ בכיר של המנהיג העליון עלי חמינאי. בסך הכול, אומתו עשרת אלפים מקרים באיראן, אף שרבים מאמינים שהמספר האמיתי גבוה יותר.

תמונת לווין של הקברים הטריים בקום

מפענח בכיר של תמונות לוויין מחברת "מקסר טכנולוגיות" בקולורדו אמר לעיתון כי גודל התעלות והמהירות שבה הן נחפרו שונים מדרכי הקבורה המסותריים באתר.

בסרטון שפורסם על ידי העיתון, המספר אומר שהוא נמצא בבית הקברות, ב-3 במרץ. "אחד העובדים אמר לי שהוא בטוח שהם קברו יותר מ-250 קורבנות מקורונה עד עתה", נכתב בכתוביות בסרטון. "אלו קברים וכולם טריים, כולם מהימים האחרונים. וכפי שאתם יכולים לראות, זה מגיע עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully