וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התאהבתי בה": קצין המשטרה שכב עם עצירה ונתן לה לישון במשרדו

26.5.2020 / 9:56

מיראנדה אידפונסו נתפס על חם כשהוא מנהל מערכת יחסים אסורה עם עצירה בת 23 ששהתה במשרדו הממוזג יחד עם עוד עצירה שהוגדרה כ"עוזרת שלו" במקום בתא המעצר שלה. קצין המשטרה כבר המליץ על פיטוריו והאקדח נשלל ממנו

Video by PNP-IMEG

קצין משטרה מקבו שבפיליפינים נעצר בחודש שעבר אחרי שהואשם בכך ששכב עם עצירה ששהתה בבית המעצר עליו הוא אחראי. בתקשורת המקומית דווח שמיראנדה אידפונסו נתפס יחד עם העצירה בתחנת המשטרה בבאראנגיי בסביבות 23:30, כאשר בזמן המעצר בחורה נוספת נמצאה שוכבת במשרד שלו. שתי הבחורות נעצרו בחשד לעבירות סמים.

על פי כתב האישום, השוטר בן ה-46 קיים מערכת יחסים מינית עם עצירה ובתמורה לכך הוא נתן לה את הזכות לישון במשרד הממוזג שלו. הבחורה הנוספת שימשה כ"עוזרת" של מיראנדה. קצין המשטרה איגנאטיוס פרו הבהיר שהוא ימליץ על פיטוריו של מיראנדה, שהפר בצורה בוטה את הנהלים של המשטרה. אקדח הבארטה של מיראנדה הוחרם.

סיקור המעצר

בחקירה שנפתחה נחשפו תמונות וסרטונים של מיראנדה עם קלאודיה דה גוזמן מחוץ לתחנת המשטרה מספר פעמים, הם אפילו הגיעו לעיר קבו שמרוחקת שעתיים משם. לא ברור אם מיראנדה ודה גוזמן נמצאים ביחסים מתמשכים, אבל פרו טען שהנוכחות של דה גוזמן במשרדו של מיראנדה במקום בתא המעצר שלה מהווה עבירה חמורה בפני עצמה.

מיראנדה מצידו טוען שהוא לא מתבייש במה שקרה משום שהוא לא ביצע פשע חמור. הוא אמר שהטעות היחידה שלו היתה שהוא התאהב.. נו מילא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully