וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לגרטה: חקיינים רוסים עבדו על הנסיך הארי בטלפון

השניים סיפרו שהם הצליחו להוציא ממנו התבטאויות ביחס לבית המלוכה וטראמפ, כשחיקו את פעילת האקלים השבדית ואביה. "יש לו דם על הידיים", אמר על נשיא ארה"ב

אתר רשמי

שני חקיינים רוסים טוענים שהצליחו להפיל את הנסיך הארי בפח בשיחת טלפון, שבה התחזו לפעילת האקלים השבדית גרטה תונברג ואביו. תוכנן של שתי השיחות פורסם בעיתון הסאן, והשניים - אלכסיי סטוליארוב וולדימיר קוזנצוב - אישרו אותן כ"מדויקות". הארמון בבקינגהאם לא הגיב.

לפי הדיווח, באחת השיחות, אמר הארי על החלטתו לפרוש מתפקיד בכיר במשפחת המלוכה כי "לפעמים ההחלטה הנכונה היא לא ההחלטה הקלה". לדבריו, "זו ודאי לא הייתה החלטה קלה, אבל זו הייתה החלטה נכונה עבור המשפחה שלנו, החלטה נכונה כדי שאוכל להגן על בני". עוד אמר הנסיך כי "אני חושב שיש המון אנשים בעולם שיכולים להזדהות עמנו ולכבד אותנו על כך ששמנו את המשפחה שלנו בעדיפות ראשונה".

בקטע אחר שפורסם בצהובון, התייחס הארי למדיניות האקלים של ממשל טראמפ. "אני חושב שבשל העובדה שדונלד טראמפ מקדם את תעשיית הפחם בכזו עוצמה באמריקה, יש לו דם על הידיים", אמר הנסיך בן ה-35.

סטוליארוב אמר כי הוא וקוזנצוב "חלמו" לדבר עם הנסיך זה זמן רב. לדבריו, הם עשו את השיחה השנייה אחרי שהארי ואשתו מייגן מרקל הכריזו על רצונם לעזוב את החיים המלכותיים, בהחלטה שטלטלה את הארמון הבריטי. הקומיקאי סיפר שהדוכס "דיבר במשך כשעה", והיה מאוד פתוח.

"הוא רצה לדבר, נראה שיש לו בטן מלאה ושאנחנו האנשים היחידים שהוא יכול היה לדבר עמם", אמר סטוליארוב.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
רוצים להקדיש זמן למשפחה. הארי ומייגן/GettyImages

הטלוויזיה הרוסית פרסמה קטע מאחת השיחות, שבו נשמע בבירות שהחקיינים לוגעים להארי. אחד מהחקיינים שהתחזה לגרטה, אמר בשיחה כי "היא" גילתה שיש לה קשרי דם מלכותיים והציעה לחתן אותה עם הנסיך ג'ורג' כדי לקדם את סוגיית משבר האקלים. הארי היה משועשע מכך.

סטוליארוב אמר כי הוא לא רצה להשפיל את הארי. "אנחנו מנסים לעשות את השיחות שלנו יותר מצחיקות ולא רק רציניות", אמר. הוא לא חשף כיצד הצליח להשיג את מספר הטלפון של הנסיך, אולם הוא אמר כי הוא ועמיתו קיימו כמה שיחות כאלו בשבועות האחרונים, כולל עם מישהו "הקרוב לפוליטיקה הבריטית".

בעבר הם הצליחו להפיל בפח מפורסמים כמו אלטון ג'ון, ברני סנדרס ושחקן הקולנוע חואקין פיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully