וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: נמצאה גופתו של הסטודנט שנחשד בהעתקה

14.12.2000 / 8:32

שלד אדם ולידו אקדח נמצאו אתמול סמוך ליישוב אורנית בו התגורר אבי שבת; שבת, סטודנט מצטיין באוניברסיטת תל אביב נעלם יומיים אחרי שהואשם כי העתיק עבודה שהגיש

שלד אדם שנמצא אתמול עשוי להיות הפיתרון לתעלומת העלמותו של אבי שבת, הסטודנט מאוניברסיטת תל אביב שהואשם בהעתקה ונעלם. שבת, תושב אורנית בן ה-25, יצא מביתו בפעם האחרונה ביולי השנה כשבידו אקדח מאז נעלמו עקבותיו.

שבת היה סטודנט מצטיין ומתרגל בחוג למדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב. הוא הואשם בהעתקה על ידי ראש החוג, פרופסור עזר גת. גת הודיע לו כי הוא פוסל את העבודה שהגיש ומפסיק את עבודתו כמתרגל. שבת, שהלימודים האקדמים היו מרכז עולמו, לקח קשה מאוד את ההאשמה. חבר שהסיע אותו הזעיק את אחיו של שבת כיוון שזה דיבר על התאבדות.

אחיו של שבת ניסה להרגיעו אך נכשל. שבת התקשר לחבר ללימודים וביקש ממנו לישון אצלו ולסייע לו בלימוד למבחן קרוב. שבת ידע כי החבר נושא אקדח ברישיון ועל פי ההערכות זו הסיבה שהזמין אותו. בבוקר גילה החבר כי שבת נעלם עם האקדח.

המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים באזור בשיתוף עם משפחתו וחבריו לספסל הלימודים אך לא מצאו דבר. אתמול מצא תושב אורנית שטייל בהרים הסמוכים ליישוב שלד אדם שלצידו אקדח. המשטרה שהוזעקה למקום זיהתה את האקדח כאקדחו של החבר. מפקד משטרת שומרון מסר כי, "קיימת סבירות גבוהה מאוד שמדובר בעצמותיו של אבי שבת". הגופה הועברה למכון המשפטי באבו כביר לזיהוי סופי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully