וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נתפס במצלמה מזריק זרע לישבנה של לקוחה בסופרמרקט

5.3.2020 / 9:20

הגבר בן ה-51 תועד במצלמת האבטחה בסופרמרקט במרילנד כשהוא דוקר אישה בישבנה ואז מתרץ שזו הייתה עקיצת דבורה. מאוחר יותר הוא נתפס וברכושו נמצאו מזרקים נוספים מלאים בזרע. המשטרה סבורה שהחשוד תקף נשים נוספות

Police handout

מצלמות האבטחה בסופרמרקט צ'ורצ'טון שבמרילנד תיעדו את הרגע המפחיד בו נראה גבר דוקר אישה במזרק מאחורי גבה. מאוחר יותר נעצר החשוד תומאס סטימן בן ה-51 וברכושו נמצאו מזרקים מלאים בזרע. סטימן מואשם בתקיפה חמורה וקורבנו, קייטי פיטרס, שכלל לא הבינה שהותקפה - הגיעה לבית החולים לאחר שסבלה מכאבים - שם נמסר לה שזרע הוזרק לישבנה.

תומאס סטימן חשוד בתקיפת אישה במזרק מלא זרע. Police handout, אתר רשמי
גבר תקף לקוחה בסופר/אתר רשמי, Police handout

בסרטון שצולם ב-28 בפברואר, נראה החשוד, לבוש ג'ינס וסוודר כחול, עוקב אחר האישה בסופרמרקט ודוקר אותה מאחור. כשהיא חשה בדקירה, היא מסתובבת לעברו, מביטה ברצפה ומנסה להבין מה בדיוק קרה. גם הוא שיחק את עצמו מופתע ואמר לה: "זה הרגיש כמו עקיצת דבורה, נכון?". הקורבן המשיכה בנסיעה הביתה ובדרך החלה לחוש בכאבים. היא סיפרה ל-WJZ: "נסעתי הביתה וזה התחיל לכאוב ממש. התקשרתי לבן שלי ואמרתי 'משהו לא בסדר, אני מקווה ששום דבר לא קרה. אני מקווה שאצליח להגיע הביתה, אני אוהבת אותך'". כשהגיעה הביתה, היא מצאה סימן דקירה ומיהרה לבית החולים. שם היא נאלצה לעבור בדיקות דם ושתן וקיבלה טיפול תרופתי למשך 30 יום.

רגע התקיפה

תומאס סטימן חשוד בתקיפת אישה במזרק מלא זרע. Police handout, אתר רשמי
תומאס סטימן מזריק זרע לישבנה של לקוחה/אתר רשמי, Police handout

עקיצת דבורה?

תומאס סטימן חשוד בתקיפת אישה במזרק מלא זרע. Police handout, אתר רשמי
תומאס סטימן משחק אותה מופתע/אתר רשמי, Police handout

ממשטרת מחוז אן ארונדל נמסר כי במכוניתו של החשוד נמצא מזרק גדול מלא בזרע ובביתו עוד שלל מזרקים דומים. הם מאמינים שהחשוד ניסה לדקור שתי נשים נוספות בסופרמרקט ללא הצלחה וכי יתכן שישנן קורבנות נוספים שלא דיווחו למשטרה על מקרה דומה שאירע להם. הם קוראים לציבור לדווח על כל אירוע חשוד. בתחנת החדשות המקומית WJLA נמסר כי סטימן נעצר ברביעי ללא דמי ערבות וכי החקירה בנושא נמשכת.

תומאס סטימן חשוד בתקיפת אישה במזרק מלא זרע. Police handout, צילום מסך
תומאס סטימן חשוד בתקיפת אישה במזרק מלא זרע/צילום מסך, Police handout

צפו בקורבן משחזרת את התקרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully