וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שש מארה"ב נעצרה בביה"ס: "אני לא רוצה להיכנס לניידת"

קיה רול מפלורידה נלקחה מבית ספרה, אחרי התקף זעם שבמהלכו תקפה אנשי סגל. היא התחננה לשוטרים שלא יעצרו אותה, אך אחד מהם התרברב שהוא נוהג לעצור ילדים. "הם בשבילך", אמרו לה על האזיקונים שבהם. אחד השוטרים הודח

עריכה: עמית שמחה

תלמידת בית ספר בת שש מפלורידה נעצרה על ידי שוטרים, ונלקחה מהמקום אזוקה תוך שהיא בוכה ומתחננת שישחררו אותה. התקרית התרחשה באורלנדו, בספטמבר, והשבוע פרסמה משפחתה של קיה רול את הסרטון. היא נלקחה לניידת כשידיה קשורות באזיקונים, אחרי שהיה לה התקף שבמהלכו בעטה והכתה באגרופים אנשי סגל.

עד שהשוטרים הגיעו לאקדמיית לוסיוס ואמה ניקסון, היא כבר הייתה רגועה. בסרטון, קיה נראית מאזינה למורה בזמן שהשוטרים ניגשו לעברה. כשהיא שאלה למה מיועדים האזיקונים, אחד השוטרים, דניס טרנר, השיב: "הם בשבילך".

"עזרו לי, עזרו לי בבקשה", היא בכתה והתחננה, כששוטר שני, שלא זוהה, קשר את ידיה.

ניתן לשמוע אותה מתחננת ובוכה, כאשר קצינים מרסנים אותה.כאשר הקצינים מובילים אותה לרכב שטח סיור, ניתן לשמוע את קאיה באומרו:

"אני לא רוצה להיכנס לניידת משטרה", אמרה הילדה, אך השוטר השני ענה: "את חייבת". "בבקשה, תן לי הזדמנות שנייה," היא התייפחה.

ילדה שנעצרה על ידי שוטר בבית ספר במדינת פלורידה, ארה"ב, ספטמבר 2019. AP
התחננה שישחררו אותה. הילדה נלקחת למעצר/AP

בעקבות התקרית ומעצר של ילד באותו היום, הודח טרנר מהמשטרה אחרי שהפר את המדיניות שלה. תקנות משטרת אורלנדו קובעת כי קצין מפקח צריך לאשר מעצר של בני 12 ומטה, וטרנר, לפי הדיווחים, לא עשה זאת.

בסרטון הוא נשמע מתרברב על מעצר קטינים אחרים תוך שהוא ניסה להרגיע את צוותי בית הספר שמרכז המעצר לנערים אינו נורא כל כך. "עכשיו היא שברה את השיא", אמר טרנר אחרי שנאמר לו כי קיה בת שש בלבד, אחרי שסיפר כי עצר בעבר גם ילד בן שבע.

על אף ששני הילדים שנעצרו באותו היום הואשמו בתקיפה, התובעת הכללית של פלורידה ארמיס איילה הודיעה על סגירת התיקים נגדם. במדינת פלורידה אין כיום גיל מינימום למעצר, וסבתה של הילדה, מרלין קירקלנד, אמרה כי תגיש עתירה לקבוע את הגיל על 12. לדבריה, הילדה עברה מאז לבית ספר פרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully