וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמש גוגל ארת' טוען שמצא את שערי הכניסה לבסיס הסודי באזור 51 - ויש לו הוכחה מצולמת

1.6.2020 / 0:04

תמונות לוויין שלכאורה מציגות את שערי הכניסה לבסיס הסודי של אזור 51 מעוררות הרבה רעש ברשת, בעיקר כי בתמונות שצולמו באותו מקום ב-1998 הם אינם מופיעים. האם עלינו על משהו?

FindingUFO

משתמש גוגל ארת' איתר ופרסם תמונות לוויין של מה שנראה כמו "כניסות נסתרות" על מורד הר שמובילות לכאורה לבסיס הצבאי הסודי בעולם - אזור 51. הוא שיתף תמונות שצולמו באותו אזור במשך השנים, כשבתמונה שצולמה באותו מקום ב-1998 דלתות הכניסה - ומה שמוביל אליהן - אינן נראות כלל.

בסרטון שפורסם בערוץ היוטיוב FindingUFO, נראים שני חניונים למרגלות הגבעה, כאשר אחד מהם ממוקם במה שנראה כמו כניסה למנהרה. במעלה הגבעה, נראה כביש שמגיע למבוי סתום וכלי רכב שחונים בו. תמונות הלוויין מציגות לכאורה נוף זהה גם מהעבר, כולל תמונות שצולמו בשנת 2013, 2010 ו-2005, אולם בשנת 1998 תמונה שצולמה באזור מציגה גבעה נטולת מבנים. מוצא התמונות סבור שמדובר בכניסה למתקן חיל האוויר הסודי של ארצות הברית, שטח צבאי סגור הנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה בבסיס חיל האוויר אדווארדס, שמשמש שנים רבות מקור לתיאוריות קונספירציה, שהמאמינים בהן סבורים כי הוא משמש מקום אחסון של עב"מים או שרידים של חוצנים וטכנולוגיות אחרות.

צפו בתיעוד המלא:

מאז פורסם הסרטון, הוא זכה ליותר מ-20,000 צפיות, כשחובבי תיאוריית קונסםירציה משוכנעים שמדובר בעדות אמינה לקיומו של אזור 51. צופה אחד כתב: "זה היה מרתק. מעניין לראות תמונות מזמנים שונים של אותו אתר, משנות ה-90 ועד היום. די ברור שרואים שם פתחים ענקיים למתקנים או כבישים תת קרקעיים. כספי המיסים שלנו בפעולה". אחר הוסיף: "כנראה לא אכפת להם שנדע כבר".

עם זאת, צופה מפוקפק יותר טען שיש הרבה עבודות כרייה באזור שעשויות להסביר את מה שאנחנו רואים בסרטון. הוא אמר: "אני מכיר את האזור הזה די טוב. אני לא בטוח במאה האחוזים במיקומים האלה ספציפית, אבל אני יודע שיש טונה - ואני מתכוון לטונה של חברות כרייה באזור הזה, סביב אזור 51, במיוחד ליד טונופה, נוודה. המון מכרות נחושת, מכרות כסף, מכרות טורקיז וכדומה. אני מאמין בקיומם של עב"מים, אבל הלוואי שהיה מידע קונקרטי יותר על האתרים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully