וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד אוסטרלי שסבל מבריונות וריגש את העולם יתרום את הכספים לצדקה

הסרטון של קוואדן ביילס בן התשע, שבו הוא בכה ואמר שרוצה למות, עורר קמפיין למימון המונים ברשת כדי להטיס אותו לדיסנילנד. עם זאת, הוא יעביר את 475 אלף הדולר שנאספו לארגוני צדקה. "הקהילה שלנו תרוויח הרבה יותר מזה"

עריכה: עמית שמחה

ילד אוסטרלי הסובל מננסות ושסיפורו על בריונות שעבר בבית הספר ריגש את העולם, יתרום את מאות אלפי הדולרים שנאספו עבורו לצדקה. הסרטון של קוואדן ביילס בן התשע, שבו הוא בכה ואמר שוב ושוב כי הוא רוצה למות, עורר גל תמיכה ברחבי העולם. מאות מיליונים צפו בו וקמפיין למימון המונים ברשת, שאותו פתח הקומיקאי האמריקני בראד וויליאס, גייס קרוב ל-475 אלף דולר.

על אף שהכספים נועדו לשלוח אותו ואת אמו לדיסנילנד, דודתו סיפרה שהוא החליט לתרום אותם לצדקה. "איזה ילד לא ירצה לנסוע לדיסנילד, במיוחד אם יש לך חיים כמו של קוואדן, להימלט למקום כיף שלא מזכיר את האתגרים של חיי היום", אמרה. "אבל אחותי אמרה, 'אתם יודעים מה, בואו נחזור לנושא האמתי'. החבר הקטן הזה עבר בריונות. כמה מקרי התאבדויות קרו בחברה שלנו בגלל בריונות".

אוסטרליה: אימו של קוויידן באיילס בן ה-9, תיעדה את בנה מייבב בבכי ומספר 
שהוא רוצה למות בגלל בריונות בביה"ס: "מקווה שאוכל לדקור את עצמי בלב"

קווין נולד עם אכונדרופלזיה, מחלה תורשתית הגורמת לגמדות. רויטרס
ריגש את העולם. קוואדן ביילס/רויטרס

לדברי הדודה, "אנחנו רוצים שהכסף ילך לארגונים קהילתיים שבאמת צריכים את זה. הם יודעים איך להשקיע את הכסף הזה, כך שעל אף שאנחנו מאוד רוצים ללכת לדיסנילנד, אני חושבת שהקהילה שלנו תרוויח הרבה יותר מזה".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully