וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי שזכה בשיא: מת הגבר המבוגר ביותר בעולם, בגיל 112

צ'יטסו ווטנבה, שהתגאה שהסוד שלו לאריכות ימים הוא לחייך ולא להתרגז, מת בבית האבות במחוז שבו נולד ב-1907, ימים אחרי שקיבל את התואר מספר השיאים של גינס. כעת, המחזיק בתואר הוא בן 110 "בלבד"

הגבר הזקן ביותר בעולם נפטר בגיל 112: צ'יטסו ווטנבה, יליד ניגאטה שבצפון/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אזרח יפני, שרק לפני שבועיים זכה בתואר האדם המבוגר ביותר בעולם על ידי ספר השיאים של גינס, מת בגיל 112 - כך מסר היום (שלישי) גורם מקומי. צ'יטסו ווטנבה, יליד ניגאטה שבצפון יפן נולד ב-1907 ומת ביום ראשון בבית האבות באותו המחוז.

עד לפני כעשור, נהג ווטנבה לעשות בונזאי, האומנות המסורתית היפנית של גידול עצים מפוסלים קטנים, והוא הציג את עבודותיו בתערוכות. לפי ספר השיאים של גינס, הוא נהג לאכול קינוחים כמו פודינג ופחזניות בימים האחרונים. כשנשאל מה הסוד שלו לאריכות ימים, הוא נתן את העצה הזו: אל תכעסו ותמשיכו לחייך.

יפני בן 112 זכה בשיא גינס כאזרח המבוגר בעולם. רויטרס
נולד בתחילת המאה הקודמת. צ'יטסו ווטנבה/רויטרס

מי שקיבל את התואר הגבר המבוגר ביותר ביפן הוא איסאקו טומואה, בן 110, אך לא ברור אם הוא מחזיק בתואר בעולם כולו. גם האדם המבוגר ביותר חי במדינה - קיין טנאקה, בת 117.

יפן נהנית מתוחלת חיים מהגבוהות ביותר בעולם וכמה מאזרחיה היו בין האנשים המבוגרים ביותר שאי-פעם חי. אחד מהם הוא ג'ירומון קימורה, הגבר המבוגר ביותר שחי אי-פעם - הוא מת זמן קצר אחרי יום הולדתו ה-116 ב-2013.

לפי ספר השיאים של גינס, האדם המבוגר ביותר בעולם שחי אי-פעם ושגילו אומת היא ז'אן לואי קלמנט, מצרפת, שמתה בגיל 122 ב-1997.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully