וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הבי ג'יז - מוריס גיב - מאושפז במצב קשה

10.1.2003 / 22:20

הזמר ונגן הבס של אחת מלהקות הפופ הגדולות של שנות ה-70, קיבל התקף לב במהלך ניתוח; הרופאים: 24 השעות הקרובות קריטיות; אשתו ושני ילדיו נמצאים ליד מיטתו בבית החולים במיאמי

כוכב להקת הבי ג'יז מוריס גיב מאושפז במצב קשה בבית חולים במיאמי, פלורידה, לאחר שעבר התקף לב במהלך ניתוח. הזמר ונגן הבס של אחת מלהקות הפופ הגדולות של שנות ה-70, עבר ניתוח בטן דחוף בגלל חסימת מעיים. הוא הובא לבית חולים לאחר שהתמוטט בביתו. מוריס הוא אחיו התאום של רובין ואחיו הקטן של בארי, שכיכבו יחד עמו בהרכב המצליח.

הוא החל להתלונן על כאב בטן ביום חמישי בבוקר. אשתו, איבון, ושני ילדיו נמצאים לצדו. בבי.בי.סי דווח כי הוא לחץ את ידה של בתו, אבל היממה הקרובה תהיה מכרעת עבורו. מעריצים החלו להתגודד מחוץ לבית החולים, מחכים בחרדה לחדשות על מצבו.

מוריס, שסבל מבעיות אלכוהול בעבר, נישא לכוכבת הפופ "לולו" בשנת 1969, לאחר שפגש בה בקפיטריה של הבי.בי.סי – בשעה שהם עמדו להופיע בטלוויזיה. הם נישאו מול קהל של שלושת אלפים מעריצים צורחים, אך התגרשו 4 שנים מאוחר יותר. דוברה של "לולו" אמר כי היא נמצאת בלוס אנג'לס וכי היא קיבלה דיווח על ההתפתחויות האחרונות.

גיב ואיבון נשואים יותר מ-25 שנה, והוא זקף לזכותה את נצחונו בקרב נגד האלכוהוליזם. אחיו הצעיר, אנדי, מת מהתקף לב בגיל 30, בשנת 1988. הבי גייז' הופיעו כלהקה מגיל צעיר מאוד. הם קנו לעצמם קהל מעריצים גדול במנצ'סטר לפני שהמשפחה היגרה לאוסטרליה. ב-1966 הם הפכו ללהקה מס' אחת באוסטרליה ושנה מאוחר יותר חזרו לאנגליה והתפרסמו עם להיטים כמו: Massachusetts; Words ו- I've Got to Get a Message to You. הם המשיכו לפעול והקליטו שירים נוספים שהפכו ללהיטים בשנות ה-70, ה-80 וה-90.

התקופה הגדולה ביותר שלהם היתה כששיגעון הדיסקו שטף את העולם בשנות ה-70. בעיקר תודות לשירים שכתבו לסרט Saturday Night Fever , בכיכובו של ג'ון טרבולטה - בהם הלהיט Stayin' Alive.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully