וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר מאושרת

10.1.2003 / 17:01

בראיון שיתפרסם בחודש הבא בירחון 'טאטלר' מספרת הדוגמנית על נישואיה ההרמונים למפיק הסרטים, מתיו וון; "מעולם לא הייתי כה מאושרת", היא אומרת; בעוד חודש מצפים בני הזוג לעולל

דוגמנית העל הגרמניה, קלאודיה שיפר, מכריזה כי היא מאושרת כמו שלא היתה מעולם. הסיבה לאושרה הם חיי הנישואים הטריים שלה. לדבריה הם עולים מעל ומעבר לכל ציפיותיה.

שיפר נישאה בחודש מאי האחרון למפיק הסרטים, מתיו וון, בכנסיה אנגלית בכפר הציורי, לואושל. לחתונה אפופת המסתורין הגיעו חבריה המפורסמים של שיפר, בהם ולנטינו והאקס המיתולוגי, בוריס בקר.

בחודש יולי הודיעו בני הזוג כי קלאודיה נמצאת בחודש השלישי להיריונה. כעת, כשנותר עוד חודש בלבד לפני הלידה היא אומרת "מעולם לא הייתי כה מאושרת וכה מאוהבת". באתר 'אננובה' דווח כי בראיון לירחון "טאטלר" שיתפרסם בחודש פברואר היא מספרת: "מעולם לא הייתי מאלו שיושבים בצד ומתסכלים על חייהם חולפים. אני מעדיפה להסתער על החיים ועל כל מה שיש להם להציע".

לתינוק שיוולד לבני הזוג, לא יחסר דבר: שיפר הרוויחה במהלך קריירת הדוגמנות המצליחה שלה יותר מ-80 מיליון דולר. גם לבן זוגה לא חסר ממון והוא מולטי מיליונר בפני עצמו. הזוג הכיר בחופשה במיורקה בקיץ של שנת 2000. באותו הזמן היתה שיפר מאורסת לבעל גלריה, טים ג'פריס.

אחרי שהשניים נפרדו היא התאהבה שוב, והפעם במי שיהיה שנתיים מאוחר יותר לבעלה. האגדה מספרת שהיא התאהבה בוון לאחר שהעניק לה מתנה מקורית ביותר – צב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully