וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית: נתניהו בהבטחת בחירות למשתמשי מריחואנה

23.2.2020 / 16:27

ראש הממשלה צייץ כי יפעל למחיקת הרישום הפלילי על שימוש אישי והחזקת הסם. לדבריו, הורה להקים ועדה שתבחן את "ייבוא המודל הקנדי להסדרת שוק חוקי בישראל". גם במרץ אשתקד אמר נתניהו כי יבחן לגליזציה של קנאביס, זאת בתמורה לפרישתו של פייגלין וזהות מהמרוץ

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: ליר שפיגלר

(בווידאו: נתניהו לפייגלין: "רואה אותך שר בממשלה, נביא חקיקה בנושא קנאביס רפואי")

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) כי יפעל לקידום מחיקת רישום פלילי על שימוש אישי והחזקת קנאביס. לטענתו, לאחר שבחן את הנושא, הצעדים הפליליים גורמים "סבל מיותר לרבים ועומס בבתי המשפט".

עוד הוסיף כי "השר אוחנה החל בעבודה בנושא והוא יעמוד בראש ועדה עם גורמי מקצוע, בהם אורן ליבוביץ' יו"ר 'עלה ירוק', שתבחן את ייבוא המודל הקנדי להסדרת שוק חוקי בישראל".

כמו בכל מערכות הבחירות, נתניהו פונה בישורת האחרונה למשתמשי הקנאביס ומבטיח הבטחות לגליזציה. במרץ אשתקד הודיע כי יבחן לגליזציה של שימוש בקנאביס, ובאוגוסט הבטיח לפתוח את שוק הייבוא של הקנאביס ולקדם חוק לגליזציה לצריכת קנאביס רפואי בתמורה לפרישתו של משה פייגלין וזהות מהמירוץ.

גידול של מריחואנה רפואית לחולי סרטן על ידי חברת תיקון עולם. רויטרס
סבל מיותר לרבים ועומס בבתי המשפט. צמח מריחואנה/רויטרס

במרץ 2019 הכריז נתניהו כי יבחן לגליזציה על שימוש בקנאביס, שלא למטרות רפואיות. נתניהו, שהתבקש במהלך שידורי התעמולה של "הליכוד TV" להתייחס לסוגיית "הקנאביס והלגליזציה", תיאר את מדיניות הממשלה בנוגע לקנאביס רפואי, ולאחר מכן ציין כי יבדוק את הנושא.

הערכת מצב בנושא נגיף הקורונה בהשתתפות רה״מ בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן, חמ״ל משרד הבריאות, ת״א. תומר נויברג, פלאש 90
"נבחן את ייבוא המודל הקנדי להסדרת שוק חוקי בישראל". נתניהו/פלאש 90, תומר נויברג

נתניהו הציג אז את פעילות הממשלה בנוגע לשימוש בקנאביס רפואי ומקומו בתעשייה הישראלית. "אני הובלתי כמה שינויים בתחום הזה", אמר. "הגדלנו את השימוש של הקנאביס הרפואי, הבאנו את ישראל לאחת הרמות הגבוהות בעולם. שנית, אמרו לי שיש שוק עולמי אז אפשרתי למגדלים לגדל את זה ולהפוך את זה לענף ייצוא משמעותי של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully