וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן שנה נפגע בשריפה שפרצה בדירה בירושלים; מצבו קשה

השריפה פרצה ברחוב שמעון מועלם נסים בעיר. צוותי מד"א שהגיעו למקום, העניקו לבן השנה טיפול רפואי ופינו אותו עם שאיפת עשן וכוויות בפלג גופו העליון לבית החולים הדסה עין כרם. החובש שהגיע לזירה סיפר: "האזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהפעוט חולץ מהדירה שעלתה באש"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אסף דרורי

(בווידאו: זירת השריפה בה נספתה תינוקת בת שנה בנגב לפני שלושה ימים)

תינוק בן שנה נפגע היום (שבת) באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב שמעון מועלם נסים בירושלים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו כשהוא במצב קשה עם שאיפת עשן וכוויות בפלג גופו העליון לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

חובש מד"א תמיר שרון סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו עשן עולה מהדירה. האזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהפעוט חולץ מהדירה שעלתה באש. הוא סבל מכוויות בפלג גופו העליון ומשאיפת עשן. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל סיוע נשימתי ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

מבית החולים הדסה עין כרם נמר כי התינוק בן שנה וחודשיים הגיע במצב קשה עם מעל 50 % כוויות על גופו וכי הוא מונשם ומורדם בטיפול נמרץ לילדים. עוד נמסר כי יחד איתו הגיעו אמו וסבו עם כוויות במצב קל ושכנה של המשפחה שנפגעה גם היא באורח קל.

שריפה פרצה בדירה בנתניה, קשישה בת 70 נהרגה. 11 בינואר 2020. דוברות מד"א, מד"א
"הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל סיוע נשימתי". אמבולנס בנתניה/מד"א, דוברות מד"א

רק לפני שלושה ימים נספתה תינוקת בת שנה בשריפה שפרצה בדירה בשכונה 119 בשגב שלום שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של התינוקת בת השנה בזירה, לאחר שחולצה ללא רוח חיים. הצוותים גם העניקו טיפול רפואי לעשרה נפגעים באורח קל משאיפת עשן, בהם אשה בת 60, גבר ואשה בשנות ה-20 לחייהם ושמונה ילדים. כל הפצועים פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully