וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים כבן 30 נהרג מפגיעת רכב באור יהודה

22.2.2020 / 1:33

צוות מד"א שהגיע למקום, העניק לו טיפול רפואי וביצע בדיקות שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. הפרמדיקית עדני סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב על הכביש ובסמוך אופניים חשמליים מעוכים, הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה". נסיבות התאונה בחקירה

צילום: מד"א, עריכה: אסף דרורי

(בווידאו: תאונת דרכים בה נהרג גבר בן 50 בצומת קסטינה לפני שלושה ימים)

רוכב אופניים חשמליים, אזרח זר בן 30, נהרג הלילה (שבת) מפגיעת רכב ברחוק אריק איינשטיין באור יהודה. צוות מד"א שהגיע למקום, העניק לו טיפול רפואי וביצע בדיקות שבסופן קבע את מותו. המשטרה מסרה כי בוחני התנועה פתחו בחקירת הנסיבות.

פרמדיקית מד"א ענבר עדני סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב על הכביש ובסמוך אופניים חשמליים מעוכים, הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואית שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב גסר כבן 50 לא נזקק לטיפול".

זירת התאונה בה נהרג רוכב אופניים חשמליים כבן 30 ברחוב אריק איינשטיין באור יהודה. 22 בפברואר 2020.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"נהג הרכב גסר כבן 50 לא נזקק לטיפול". זירת התאונה באור יהודה, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

על פי נתוני עמותת אור ירוק רוכב האופניים שנהרג הערב הוא רוכב האופניים הראשון שנהרג בשנת 2020 לאחר ששנת 2019 היתה שנה קטלנית עבור רוכבי האופניים כאשר במהלכה נהרגו 18 רוכבים בתאונות דרכים. מתחילת שנת 2020 נהרגו בכבישי ישראל 38 בני אדם בתאונות דרכים.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי "אני משתתף בצער המשפחה השכולה שהצטרפה הערב למשפחת השכול מתאונות דרכים. רוכבי האופניים הם אוכלוסיה פגיעה במיוחד בעיקר כשהמדינה לא דואגת להם ולא סוללת עבורם שבילי רכיבה יעודיים. בכל מפגש בין רכב לאופניים הרוכב תמיד יפסיד ויפגע. המדינה חייבת לדאוג לבטיחות הרוכבים כדי לעודד עוד ועוד אנשים לעשות שימוש באופניים. חייבים לסלול שבילי רכיבה בטוחים, להגביר את המודעות בקרב הנהגים להימצאותם של רוכבי האופניים וגם להעלות את המודעות של הרוכבים לחשיבות של חבישת קסדה".

עוד בוואלה!

צעיר בן 25 נהרג בתאונה עצמית בכביש 431, שישה פצועים קל ובינוני

לכתבה המלאה
זירת התאונה בה נהרג רוכב אופניים חשמליים כבן 30 ברחוב אריק איינשטיין באור יהודה. 22 בפברואר 2020.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"אוכלוסיה פגיעה במיוחד בעיקר כשהמדינה לא דואגת להם". זירת התאונה, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

התאונה באור יהודה מגיע לאחר שרק אתמול צעיר בן 25 נהרג בתאונת דרכים עצמית בסמוך למחלף ראשונים. בתאונה נפצעו עוד שלושה בני אדם נוספים באורח קל עד בינוני. תחילה אותר הצעיר כשהוא מחוסר הכרה, וחובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. שלושת הפצועים הנוספים פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים אסף הרופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully