וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלא חרטה": רופא ילדים משיקגו שהתנגד לחיסונים שם קץ לחייו

ד"ר ואן קויניס היה אהוד על התושבים, אך עתה פתחו הרשויות בבדיקה אחרי שבמכתב ההתאבדות שלו הוא רמז לכך שייתכן שזייף מסמכים עבור הורים המתנגדים לחיסונים. "הוא היה מלא בחרטה על מה שעשה, וזה היה הדבר היחיד שהוא ציין". ילדים נקראו לעבור בדיקות נוספות

צילום: רויטרס

(בווידאו: נער שלא קיבל חיסונים בשימוע בקונגרס, בשנה שעברה)

רופא משיקאגו ששם קץ לחייו ציין במכתב ההתאבדות שלו שייתכן שהוא הפך למתנגד לחיסונים וזייף מסמכים. לשכת השריף במחוז קוק מסרה כי ייתכן שרופא הילדים ואן קויניס הותיר ילדים לא מחוסנים, כשהסכים לזייף מסמכי בית ספר עבור הורים המתנגדים לחיסונים.

במכתבו, ציין הרופא האהוד כי הוא החל להתנגד לחיסונים בעשור האחרון. "הוא היה מלא בחרטה על מה שעשה, וזה היה הדבר היחיד שהוא ציין במכתב ההתאבדות שלו. זה היה זה ורק זה", אמר השריף של המחוז, טום דארט. הוא הוסיף כי המכתב היה "מסתורי".

"הבעיה הגדולה ביותר היא הורים שנמצאים תחת הרושם שילדיהם מחוסנים כשהם לא", אמר השריף דארט. עתה, מטופלים לשעבר של קויניס נקראים לשוחח עם רופא על רישומי החיסונים שלהם. על פי המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן, בדיקות דם יכולות לקבוע אם חולים קיבלו חיסונים מסוימים, אך לא את כולם.

רופא ששם קץ לחייו בעיר שיקגו. ללא קרדיט, אתר רשמי
השכנים בהלם. הרופא ואן קויניס/אתר רשמי, ללא קרדיט

קויניס, ששם קץ לחייו בספטמבר האחרון, זכה להערכה רבה בקהילה שלו בשיקגו, והוא קיבל יותר מאלף ביקורות ודירוג של חמישה כוכבים בפורום המדרג רופאים.

כמה הורים המשיכו להגן עליו, ואמרו שהם מעולם לא שמעו אותו מתבטא נגד חיסונים, ואחרים אמרו שהם ראו אותו נותן זריקות.

"הילדים שלי ואני כל כך אוהבים אותו. הוא כמו חלק מהמשפחה שלנו", כתבה בפייסבוק אישה אחת, שאמרה שהיא הביאה אליו את ילדיה במשך 23 שנה. בוושינגטון פוסט דווח שהוא היה מוכר כמי שסירב לקבל תשלום ממשפחות קשות יום ובדק את בריאותם של הילדים מחוץ לשעות העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully