וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "הולכים עם נתניהו, לא נצטרף לממשלה אנטי-דתית של גנץ"

12.2.2020 / 21:25

שר הביטחון הכריז כי מפלגתו לא תיכנס לממשלה עם כחול לבן. "ברור שנלך לממשלת ימין בראשות נתניהו". בנוסף, בנט הציב את החלת הריבונות ביו"ש כתנאי לכניסה לממשלה. איילת שקד אמרה כי "אסור לנו להגיע למצב שהרשימה המשותפת גדולה מרשימת הציונות הדתית"

עריכה: שאול אדם

שר הביטחון נפתלי בנט שלל הערב (רביעי) את האפשרות שמפלגתו תיכנס לממשלה בראשות בני גנץ. "כל הזמן מפריחים שקרים ושמועות שנלך עם גנץ ועם זה ועם זה", אמר בנט באירוע פתיחת הקמפיין של ימינה. "ברור שנלך לממשלת ימין בראשות נתניהו", אמר. "בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי-דתית של גנץ ולפיד שרוצים לפגוע בכל מה שאנחנו מאמינים". בנוסף לכך, הצהיר בנט כי "אנחנו לא נכנסים לממשלה בלי ריבונות".

בנט הוסיף בנאומו כי "רק ימינה חזקה תביא ריבונות. אומרים תיכף ותיכף, ואחרי הבחירות, כמו שחאן אל אחמר יפונה. זה לא כל כך קרה". לדבריו, "מה שלא עשו ב-42 שנה, לא יעשו עכשיו". הוא הבהיר כי מפלגתו היא "המפלגה היחידה בכנסת ישראל שהיא נגד מדינה פלסטינית ונגד מסירת סנטימטר אדמה של ארץ ישראל לערבים - עכשיו, ואף פעם".

"אנחנו לא מוסרים כלום לערבים. אף אחד לא יטיף לנו על הימניות, על הציונות, על אהבת ארץ ישראל, כולנו פה שירתנו את המדינה", הוסיף. "בשוליים יש לנו חילוקי דעות, האם גיור צריך להיות ככה או אחרת - אז בסדר, נסכים לא להסכים. אבל אנחנו מסכימים שהדרך שלנו מבוססת על אהבת ארץ ישראל, עם ישראל, תורת ישראל, ואנחנו גאים בזה".

נפתלי בנט בכנס השקת ימינה, כפר המכביה, 12 בפברואר 2020. ראובן קסטרו
"לא נצטרף לממשלה אנטי-דתית של גנץ". השר בנט, הערב/ראובן קסטרו

בנוסף לבנט, באירוע נשאה דברים גם שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, שאמרה כי "הרשימה הערבית המשותפת לוטשת עיניים לימין העייף, מצפה להגדיל את מספר השיא של 13 הח"כים שלה על חשבוננו, מה שיאפשר לה אחיזה חזקה יותר בגרונה של כחול לבן המשוועת להקים ממשלה בכל מחיר". שקד הבהירה כי "אני פונה אליכם, השגרירים שלנו בכל הארץ, הסבירו לציבור, אסור לנו להגיע למצב שהרשימה המשותפת גדולה פי שתיים מהרשימה של הציונות הדתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully