וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המפתיע לתיקון ריצ'רץ' שבור - שאפילו ראיין ריינולדס נדהם ממנו

21.2.2020 / 23:55

גם אתם זורקים ג'קטים ומעילים ברגע שהרוכסן שלהם נשבר? הטריק הבא ייסע לכם לתקן ריצ'רץ' שבור בכלום מאמץ - וכל מה שתזדקקו לו זה מזלג

מערכת "אסור לפספס"

הטריק הבא הוא מסוג הדברים שגורמים לך לתהות "איך לא ידעתי את זה קודם?" - ובהחלט, אילו רק היינו יודעים זאת קודם, היינו מצילים כל כך הרבה ג'קטים ומעילים שנפטרנו מהם לשווא רק כי הרוכסן שלהם נשבר (כי למי יש כוח ללכת לתקן). הטריק שלפניכם ילמד אתכם איך לתקן ריצ'רץ' שבור בלי מאמץ ובשניות בעזרת פריט אחד בלבד - מזלג.

סרטון ההדגמה ששותף בטוויטר והפך לויראלי זכה לתשואות רבות. בקטע נראה משתמש אנונימי מניח מזלג ומכניס את המגוף לשתי שיניו המרכזיות. אז הוא עובר להשחיל את שתי שורות הזיזים לשני צדי המגוף, מושך - והנה לכם רוכסן סגור. כדאי שתצפו בסרטון כדי להבין תוך יותר איך עושים את זה.

הסרטון זכה ליותר משש מיליון צפיות ומאות אלפי לייקים, כשאפילו ראיין ריינולדס בכבודו ובעצמו צייץ אותו וכתב: "חיכיתי לזה כל החיים שלי".

ככה זה עובד

ואפילו ריאן ריינולדס מתרשם

ושוב

גם האזרח הפשוט הביע התרגשות: "עכשיו אתם אומרים לי שלא הייתי צריכה לזרוק את המעיל האהוב עליי?" כתבה אחת ואחר הוסיף: "יכולתי להשתמש בטריק הזה בשלושים השנים האחרונות". אדם שלישי כתב: "אילו הייתי יודע לפני, כמה מהג'קטים האהובים עליי לא היו נזרקים לפח". חלק מיהרו לציין כי הרוכסן עדיין יכול להיפתח מלמטה ולכן כדאי לתפור את הזיזים התחתונים כדי להבטיח שהוא יישאר בפנים.

עוד שיטות לתיקון כל בעיה אפשרית בריצ'רץ':

אגב, לפחות על פי ויקיפדיה, ברוכסנים המתקשים להיפתח ולהיסגר ניתן לטפל באמצעות שפשופם בסבון, שעווה או גרפיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully