וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים נפצעו בתאונת המטוס בטורקיה: "תאי החפצים נפלו על הנוסעים"

6.2.2020 / 8:46

בתאונת המטוס באיסטנבול נפצעו שני ישראלים. בנו של אחד מהם, שטס עם אביו לטורקיה למטרות עסקים והיה בטיסה אחרת, סיפר לוואלה! NEWS כי "המטוס התרסק, השמיים נפלו. אבא שבר חוליה ונחתך בפניו, זה לא היה נעים". על מטוס הבואינג היו 183 נוסעים, 3 מהם נהרגו ו-179 נפצעו

עריכה: שאול אדם

שני ישראלים נפצעו אתמול (רביעי) בתאונת מטוס הבואינג של חברת פגסוס בטורקיה, שהחליק אתמול על מסלול ההמראות בשדה התעופה הבינלאומי סביהה גוקשן באיסטנבול, והתפרק לשלושה חלקים. שני הישראלים הועברו לטיפול בבתי חולים מקומיים בעיר, ומשפחתם שוחחה עמם ועודכנה בפרטים. על המטוס שהמריא מאיזמיר היו 183 נוסעים, מתוכם שלושה נהרגו ועוד 179 מהם נפצעו באורחים שונים ופונו לקבלת טיפול בבתי חולים באיסטנבול.

אהוד, אחד מהפצועים הישראלים, הגיע לטורקיה עם בנו אורן למטרות עסקים ושיחזר את האירועים. "כל תאי החפצים שהיו מעל הראשים של הנוסעים נפלו על הנוסעים, זה היה קשה מאוד וכואב. אבל עכשיו הכל בסדר, אני מתלוצץ עם רופאי הטורקים". בנו, שהיה בטיסה אחרת ונמצא עמו בבית החולים, אמר לוואלה! NEWS כי הוא מודה לטיפול המצוין של הרופאים הטורקיים. "אבא יהיה בסדר, נקווה שנוכל להטיס אותו בחזרה לארץ. הוא נפצע ונחתך בפרצוף, שבר חוליה בגב, בכל זאת, מטוס שהתרסק זה דבר לא נעים. המטוס לא הצליח לבלום על המסלול". לדבריו, ככל הנראה המטוס בנחת במהירות גבוהה ולא במקום הנכון על המסלול, "אבא שלי הרגיש את זה, המטוס נפל לבור אחרי המסלול, והוא קיבל מכה מאוד חזקה".

התרסקות מטוס באיסטנבול, 5 בפברואר 2020. AP
זירת התרסקות המטוס התרסקות באיסטנבול, אתמול/AP

בתקשורת הטורקית שודרו צילומים שהראו את גוף המטוס, בבעלות חברת התעופה הטורקית כשהוא בוער ושבור על מסלול ההמראות. עוד נאמר כי המטוס ניסה לנחות בעת רוח גבית חזקה. נוסעים הובלו החוצה, חלקם באלונקות, כשהמטוס שכב על חלקת דשא ליד המסלול. דוברת חברת פגסוס איירליינס אישרה את ההתרסקות אך לא סיפקה פרטים נוספים.

שר הבריאות הטורקי, פהרטין קוקה, אמר כי "המטוס לא יכול היה להחזיק את המסלול בגלל תנאי מזג אוויר גרועים והחליק לאורך 50 עד 60 מטר". שדה תעופה סביהה גוקשן הודיע ​​כי המסלול נפתח מחדש לפנות בוקר, ובאתר שלו נכתב כי הטיסות התחדשו כבר הבוקר.

(עדכון ראשון: 07:37)

עוד בוואלה!

מטוס נחצה לשניים לאחר שהחליק על המסלול באיסטנבול; הרוג ו-157 פצועים

לכתבה המלאה
התרסקות מטוס באיסטנבול, 5 בפברואר 2020. AP
זירת המטוס, הלילה בטורקיה/AP
התרסקות מטוס באיסטנבול, 5 בפברואר 2020. רויטרס
שלושה נהרגו ועוד 179 נפצעו, הלילה בטורקיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully