וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין בפיקוח נעצר לאחר שהטריד מינית נערה בת 18 בפתח תקווה

4.2.2020 / 14:50

יהודה חי מעאטו, תושב ראשון לציון ומפוקח של יחידת "צור" של שב"ס, נסע עם הנערה בקו אוטובוס באזור העיר, ולאחר שירדה בתחנתה הוא החל לגעת בה ולהטריד אותה מינית ואף הציע לה הצעות מגונות. בת ה-18 התלוננה במשטרה, שאיתרה אותו תוך זמן קצר והוא נעצר

תחנת משטרת חדרה,ארכיון. שלומי גבאי
עבריין מין נעצר בחשד שהטריד מינית/שלומי גבאי

יהודה חי מעאטו, תושב ראשון לציון בן 38 ועבריין מין הנמצא תחת פיקוח של הרשויות, הטריד אמש (שני) מינית צעירה בת 18 בפתח תקווה. החשוד נעצר זמן קצר לאחר המעשה, זאת בעקבות תלונה שהגישה הנערה. הבוקר הוארך מעצרו ביממה, טרם יישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

לטענת נערה, מעאטו ירד אחריה בתחנת האוטובוס בה ירדה, החל לגעת בה ולהטריד אותה מינית ואף הציע לה הצעות מגונות. הנערה המבוהלת הצליחה להתחמק מהאיש והתקשרה למוקד המשטרה, שוטרי תחנת פתח תקווה שהגיעו למקום, תישאלו את הנערה על זהות החשוד והחלו בסריקות. תוך זמן קצר איתרו השוטרים את החשוד בסמוך לתחנת האוטובוס לאחר שהנערה זיהתה את החשוד במקום כמי שהטריד אותה, הוא נעצר על ידי השוטרים.

בדיקה מהירה שעשו במשטרה העלתה כי מדובר בחשוד מפוקח של יחידת "צור" של שירות בתי הסוהר בשל עבירות מין שהפר את מעצר הבית שבו שהה. מחקירה ראשונית עולה כי אתמול הגיע לביתו של החשוד קצין פיקוח מיחידת "צור" וגילה שהחשוד שאמור לשהות שם במעצר בית, לא נמצא בביתו.

ביחידת "צור" הגישו תלונה במשטרת ראשון לציון ובמקביל החשוד שכבר היה על אוטובוס ניסה לבצע את זממו. החשוד הובא הבוקר לבית משפט השלום בפ"ת שם הוארך מעצרו ביממה בהסכמה בין המשטרה לסנגוריה הציבורית שמייצגת אותו, שופט השלום בפ"ת קבע בהחלטתו כי החשוד ישלח להסתכלות פסיכיאטרית. תיק החקירה הועבר להמשך טיפול בתחנת ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully