וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפרס, איש לא העז להסיר את הגלגל מצווארו של התנין הזה

במשך שנים ארוכות, מסתובב הזוחל הענק, שגודלו ארבעה מטרים, כשצמיג לופת את צווארו. הרשויות באי באינדונזיה קראו לאמיצים לעמוד במשימה, והבטיחו תגמול כספי, אך שום מתנדב לא הגיע. הן ינסו להציל את התנין מחנק בסיוע מומחים וגורמים רשמיים

עריכה: אסף דרורי

אינדונזיה ביטלה את התחרות שהציעה פרס כספי למי שיהיה אמיץ מספיק להסיר גלגל אופנוע שנתקע סביב צווארו של תנין ענק. הרשויות בפאלו, בירת האי סולוואסי, אמרו כי איש לא התנדב ונעתר לאתגר להסרת הצוואר מהזוחל שגודלו ארבעה מטרים.

התחרות יצאה לדרך בחודש שעבר, אך עלתה שוב לכותרות בשבוע שעבר כשהוצע פרס כספי לא מוגדר. רשות שימור הטבע המקומית הציעה מעט מאוד פרטים על הפרס, או כיצד ניתן להשלים המשימה המסוכנת - אך העומד בראשה הבטיח לשלם מכיסו הפרטי.

פעילי סביבה, החוששים שהתנין נחק למוות לאטו, מנסים, ללא הצלחה, למצוא במשך שנים דרך להתיר את החיה. לפי שמועות שנפוצו, כוכב הטלוויזיה הפופולרי פאנג'י הסייר - התשובה של אינדונזיה לקרוקודייל דנדי - מתכנן ניסיון נוסף לאחר שנכשל לפני שנתיים.

הרשויות באינדונזיה הודיעו על ביטול התחרות נושאת הפרסים 
לראשון שיצליח לשחרר צמיג אופנוע שנכרך סביב צווארו של תנין

פאלו, אינדונזיה

התנין שאורכו 4 מ' נושא את הצמיג על צווארו מ-2016, 
אז אותר לראשונה כשהוא משוטט בנהר פאלו. רויטרס
הרשויות באינדונזיה הודיעו על ביטול התחרות נושאת הפרסים לראשון שיצליח לשחרר צמיג אופנוע שנכרך סביב צווארו של תנין פאלו, אינדונזיה התנין שאורכו 4 מ' נושא את הצמיג על צווארו מ-2016, אז אותר לראשונה כשהוא משוטט בנהר פאלו/רויטרס

גורמים רשמיים אמרו כי צוות מהמשרד לשימור הסביבה יכפיל את מאמציו לשחרר את התנין מאחיזת הצמיג. "התחרות בוטלה, אבל עכשיו יש לנו גיבוי מהמשרד ומומחי ממשלה שיעזרו לנו", אמר ראש הסוכנות לשימור הטבע המרכזי במרז סולווסי, חסמוני הסמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully