וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן האמריקני הוותיק ראש לימבו סיפר ברדיו: "יש לי סרטן מתקדם"

איש הרדיו השמרני, ותומך נלהב של טראמפ, הודיע למאזיניו כי ייעדר בזמן הקרוב מהתכנית לצורך טיפולים בסרטן הריאות שבו חלה. "אני צריך לספר לכם משהו שהלוואי שלא הייתי צריך"

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

פרשן הרדיו השמרני האמריקני ראש לימבו חשף בשידור כי הוא חולה בסרטן ריאות מתקדם. הפרשן הבכיר, בן 62, סיפר אתמול (שני) למאזיניו כי הוא יוצא לטיפולים ולכן תכניתו לא תשודר בזמן הקרוב. לדבריו, המחלה התגלתה ב-20 בינואר, אחרי שהוא סבל מקוצר נשימה.

לימבו אמר למאזיניו כי הוא מקווה לחזור ולשדר את תכניתו הוותיקה, "המופע של ראש לימבו", בהמשך השבוע. "אני צריך לספר לכם משהו שהלוואי שלא הייתי צריך. זה קשה עבורי משום שהייתי צריך לעדכן את הצוות מוקדם יותר היום. אני לא יכול לחוש אלא שאני מאכזב את כולם עם זה - אובחנתי כחולה בסרטן ריאות מתקדם.

"מי שמאזין עכשיו לתכנית של ראש לימבו - התפללו עמנו, תודה לכם. אלוהים יברך את ראש לימבו. אני אוהב אותך כל כך, ראש", כתב המפיק של התכנית, בו סנרדליי, בטוויטר.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ופרשן הרדיו ראש לימבו, 21 בדצמבר 2019. רויטרס
התנגד נחרצות לברק אובמה. לימבו וטראמפ/רויטרס

המופע של לימבו, ששודר לראשונה לפני 31 שנה, מושך אליו כ-27 מיליון מאזינים בכל שבוע והוא זוכה לתמיכתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ובכירים רפובליקנים אחרים. בתוכניתו, הוא נוהג לתקוף את הדמוקרטים והתנגד נחרצות לברק אובמה במהלך הבחירות לנשיאות 2008.

כמחווה לפרשן, צייץ טראמפ לאחר חשיפתו כי "אנשים רבים לא יודעים עד כמה ראש לימבו הוא איש נהדר וכישרון פוליטי פנטסטי. אין כמוהו. מקווה להתאוששות מהירה של חברנו!"

בחודש שעבר חתם הפרשן על חוזה ארוך טווח עם Premiere Radio Networks, החברה שמארגנת את התוכנית שלו.

"יש לנו אנשים נהדרים. ראש בדיוק חתם על חוזה לארבע שנים נוסף," אמר טראמפ שהכריז על ההסכם במהלך עצרת במיאמי. "הוא רק רוצה עוד ארבע שנים, אוקיי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully