וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר ילדים ואב לילדה: רופא נעצר בחשד להחזקת חומרי פדופיליה

2.2.2020 / 12:19

לוואלה! NEWS נודע כי לאחרונה נעצר רופא בן 37 בבית החולים כרמל, בחשד שהפיץ קבצי פדופיליה באינטרנט. זאת, לאחר שחוקרים שהגיעו לביתו תפסו מחשבים שונים. בבית החולים הבהירו כי הוא הושעה מעבודתו עד לסיום החקירה. עורך דינו טען: "מדובר באדם משכמו ומעלה"

צילום:דוברות משטרת ישראל, עריכה:שאול אדם

(בווידיאו: חשיפת חשודים בפדופיליה ברשת על ידי סוכנת סמויה, נובמבר)

רופא בית החולים כרמל שבחיפה, סופר ילדים בן 37 ובעצמו אבא לילדה, נעצר לאחרונה בחשד להחזקת והפצת קבצי פדופיליה באינטרנט. זאת, במסגרת פעילות מודיעינית יזומה של מחלק הסייבר של היחידה המרכזית במחוז חוף.

חוקרי היחידה שהתדפקו על דלת ביתו ערכו חיפוש ותפסו מחשבים והתקני אחסון שונים. במשטרה אומרים כי מחומר החקירה עולה כי עסק במיוחס לו לאורך תקופה ארוכה. בתום חקירתו, הוא שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים ובמקביל חומרי החקירה והראיות צפויים לעבור להמשך טיפול בפרקליטות מחוז חיפה.

המרכז הרפואי כרמל. Liron Dorfman/ ויקיפדיה, אתר רשמי
"לא הייתה לו שם נגיעה לילדים". בית החולים כרמל/אתר רשמי, Liron Dorfman/ ויקיפדיה

מבית החולים כרמל נמסר לוואלה!NEWS כי "המשטרה יידעה את ההנהלה בחקירה אודות הרופא. העבירות בהן נחשד קשורות להתנהלותו האישית. חשוב לציין כי מעולם לא עבד בבית החולים עם ילדים ולא הייתה לא שום נגיעה לילדים. הרופא הושעה מעבודתו בבית החולים עד לסיום החקירה והחלטת המשטרה בעניינו".

עורך הדין מיכאל כרמל, המייצג את הרופא, אמר לוואלה! NEWS כי "מדובר באדם משכמו ומעלה, שאני מאמין שהחקירה המשטרתית תביא לכך כי לא יוגש כנגדו כתב אישום כלל. הוא עובר ימים קשים על רקע החקירה ותוצאותיה, עוד בטרם הוחלט אם בוצעה עבירה כלשהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully