וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 7.7 הכתה בקובה וג'מייקה

29.1.2020 / 3:23

בשתי המדינות לא התקבלו דיווחים על נפגעים או נזק משמעותי, ובמרכז הצונאמי של ארה"ב אף התריעו מפני צונאמי, אזהרה שהוסרה כעבור שעות. נזק קל נגרם למבנים באיי קיימן וגורם מסר כי היו דיווחים על בולענים שנוצרו באי

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

רעידת אדמה בעוצמה 7.7 הכתה אתמול (שלישי) באזור הדרומי של קובה ובצפון-מערב ג'מייקה. בעקבות האירוע, במרכז הצונאמי של ארצות הברית התריעו מייתכנות של גל בשתי המדינות ובאיי קיימן, אך כעבור שעות ההזהרה הוסרה. לא התקבלו דיווחים על נפגעים או נזק משמעותי.

במיאמי שבפלורידה, קבוצות אנשים שהתאספו מחוץ למבנים במרכז העיר אמרו כי הם פונו מהמקום. כוחות ההצלה מסרו כי התקבלו דיווחים רבים על בניינים רבי קומות שהתנדנדו בעקבות הרעידה. "נכון לעכשיו אין פגיעות או נזקים. לתושבים ומבקרים מומלץ להישאר רגועים", נמסר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מים שנשפכים מהבריכות. תיעוד מרעידת האדמה באזור קובה וג'מייקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנג'י ווטלר, דוברת המשטרה בקיימן, האי הקרוב למוקד הרעידה, אמרה כי אנשי ציבור דיווחו על נזק למבנים ובבריכת שחייה באתר הנופש קאריב סנדס בדרום האי. סרטונים ברשתות החברתיות, ככל הנראה מג'מייקה ואיי קיימן, הראו מים שנשפכים מהבריכות במהלך הרעידה.

ווטלר אמרה כי לא היו עד כה דיווחים על פציעות אולם הרשויות עדיין מבצעות בדיקות באזור. גורם באיי קיימן אמר כי היו דיווחים על בולענים שנוצרו בעקבות הרעידה. ממשלת קובה מסרה כי הרעידה הורגשה אצלה בכמה מחוזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully