וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניזונו מצמחים וגרגרים: אם ושלושת ילדיה שרדו 34 יום בג'ונגל

המשפחה הקולומביאנית הייתה אמורה לפגוש את האב באזור הגבול עם פרו, אך היא טעתה בדרך. האם וילדיה - בני 14, 12 ועשר - ניצלו אחרי שהגיעו לכפר של שבט ילידי, שעדכן את הצבא. הם סובלים מעקיצות ומנשיכות

עריכה: עמית שמחה

אישה מקולומביה ושלושת ילדיה - בני 14,12 ועשר - נמצאו על ידי שבטים ילידיים בפרו 34 ימים אחרי שהוגדרו נעדרים. הם הצליחו לשרוד באמצעו אכילת זרעים, צמחים וגרגרים. הארבעה היו בדרכם מביקור קרובי משפחה באזור מבודד, סמוך לגבול פרו-קולומביה, ואז הם תעו בדרך. לפי רשת BBC, הם מטופלים בבית חולים בשל מחסור בתזונה והתייבשות.

הערוץ הקולומביאני "קרקול", האישה, ששמה לא פורסם, הייתה אמורה לפגוש את בעלה ולחצות עמו את הגבול אל קולומביה, שם הם גרים. הוא דיווח על היעלמות המשפחה אחרי שהיא לא הגיעה למקום המפגש.

צעדו יחפים בג'ונגל: קולומביה הודיעה כי אם ושלושת ילדיה, בני 14, 
12 ו-10, נמצאו בחיים 34 ימים אחרי שנעלמו והוכרזו נעדרים. אתר רשמי
המשפחה פונתה לבית החולים. האיחוד בין הילדים לאב/אתר רשמי

האם ושלושת ילדיה העבירו 34 ימים בהליכה במעבי הג'ונגל עד שהם נתקלו בחברי השבט הילידי סקויה, סמוך לכפר יוביטו. השבט עדכן את הצי של פרו, שהעביר את המידע לעמיתיו בקולומביה. הצי הקולומביאני שלח כלי שיט להעביר את המשפחה 180 ק"מ לאורך הנהר. בתיעוד ששודר בערוץ קרקול נראו הילדים החלושים והמיובשים מועלים לכלי השיט ומתאחדים עם אביהם, שהמתין להם בבסיס הימי בפוארטו לגיזמו.

"לולא שתינו כל חצי שעה, היינו מתעלפים", סיפרה האם. "היינו צריכים לעצור כל הזמן והבנות לא יכלו לצעוד יותר".

הגנרל סרג'יו אלפרדו סרנו מהצי הקולומביאני אמר כי ארבעת בני המשפחה היו מכוסים בעקיצות ובנשיכות, ובחתכים בכפות רגליהם. הרופאים בבית החולים יבדקו אם הם נדבקו במחלות שנושאים עמם יתושים, כמו מלריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully