וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצולה מהמטוס הטורקי נחתה בערימת שחת

9.1.2003 / 14:52

רק 5 מתוך 80 נוסעי המטוס הטורקי ניצלו בהתרסקות שאירעה אמש; עליה, בת המזל, אמרה: לא אעלה לעולם על עוד מטוס; 2 מטוסי קרב טורקים התנגשו במהלך טיסת אימון; גורל הטייסים לא ידוע

75 אנשים איבדו את חייהם בהתרסקות מטוס "טורקיש אירליינס" אמש בעיר דיארבקיר בטורקיה אך אחת מחמשת הניצולים היחידים ניצלה בזכות מה שניתן להגדיר רק כנס אמיתי. רשת סי.אן.אן מדווחת שהאשה, עליה, נזרקה מתוך המטוס בזמן ההתרסקות וכמו בסרטים המצויירים נחתה בערמת שחת.

הניצולה בת המזל אמרה לעיתונאים: "לא אעלה עוד על מטוס עד סוף חיי. עדיין לא התגברתי על ההלם". שאר הניצולים יצאו מההתרסקות עם שברים וכוויות.

כאמור, מרבית הנוסעים ואנשי הצוות לא היו ברי מזל כמו עליה ומצאו את מותם בהתרסקות שהתרחשה כנראה בגלל הערפל הכבד שאפף את אזור שדה התעופה. ראש הממשלה, עבדאללה גול, אמר בעת ביקורו באתר ההתרסקות כי הצבא דחה את האפשרות שחבלה גרמה לאסון. מאות קרובי משפחה של נוסעי המטוס התקשו להגיע לדיארבקיר בשל תנאי מזג האוויר הקשים.

בתוך כך, פקד היום אסון תעופתי נוסף את טורקיה כששני מטוסי "פנטום" התנגשו במהלך טיסת אימון. גורלם של ארבעת אנשי הצוות עדיין לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully