וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים אולצו לשחזר אקטים של יחסי מין ליד עץ כדי ללכוד זוג סורר

3.2.2020 / 9:02

גבר מערבי ובחורה מקומית קיימו יחסי מין במקומות ציבוריים כדי להפיץ סרטוני סקס ולמכור אותם. השוטרים המקומיים הפיצו בתגובה סרטונים של גופם בתקווה שכך ניתן יהיה לתפוס אותם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - אנשים שמשחזרים תנועות סקס - מרצונם החופשי

בתאילנד חוקרים בימים האחרונים מקרה די מוזר אחרי שסרטונים שנחשפו לאחרונה מראים גבר מערבי מקיים יחסי מין עם בחורה מקומית בשלל מקומות ציבוריים. באחד מהסרטונים אפשר לראות את השניים מקיימים יחסים ליד מגרש טניס במכללה יוקרתית בבנגקוק. וידאו נוסף של אותו זוג מראה אותם מקיימים יחסי מין ליד כביש מהיר ומתפשטים בפומבי גם במעלית ובמסדרון של בניין מגורים.

תושבים מקומיים זועמים התלוננו למשטרה, שהחלה לחפש את הזוג ולהאשימם בהפרת חוקים מקומיים של צניעות והתנהגות בלתי הולמת. אחד מקציני המשטרה המקומית הבטיח שהשוטרים יבדקו את מצלמות האבטחה במכללה שלידה השניים ביצעו את זממם בפומבי. החוקרים חושדים שהסרטונים נעשו בהזמנה מיוחדת והזהירו שצוות ההפקה מתכוון לצלם סרטים נוספים בציבור לפי הזמנות מיוחדות שיקבלו.

מפקד המשטרה המקומית הוסיף: "בסרטון שהופץ באינטרנט ניתן לראות את הגופות של הזוג, מה שייקל עלינו למצוא אותם.מחקירתנו התברר שהם צילמו כמה סצינות של סקס בחוץ ופרסמו אותן באתר וידאו למבוגרים תמורת בתשלום. התנהגות זו אינה חוקית ואינה מוסרית. פרסום זה מפר את חוק פשעי המחשב נגד פרסום גסויות ברשות הרבים ועל פי החוק, אנשים העושים מעשי זימה בפומבי חייבים לשלם קנס מקסימלי של 5,000 באט (כ-550 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully