וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת הרצח וההתאבדות בפתח תקווה: "לא יודעים הרבה על מה שקרה"

18.1.2020 / 20:40

בנותיו של סלאביק מבשב שנמצא מת לצד וילנה יצחקבייב באירוע המסתמן כרצח והתאבדות מנסות להבין את שאירע באותו לילה בדירה בפתח תקווה. "לא הכרנו את הנרצחת", אמרו. במשטרה מעריכים: האירוע הטרגי התרחש על רקע רצונה לסיים את הקשר שהתנהל בין השניים

צילום: דוברות מד"א

"את הבחורה הזו לא הכרתי, אנחנו לא יודעים הרבה על מה שקרה אתמול בדירה בפתח תקווה", אמרה הערב (שבת) אלה, בתו של סלאביק מבשב החשוד ברצח וילנה יצחקבייב ששם קץ לחייו. היא ציינה כי המשפחה עדיין מנסים לעכל את המקרה הטראגי. "אחותי היתה בתחנת המשטרה, מנסה לקבל פרטים על המקרה, מאוד קשה לנו עכשיו".

על פי חקירה ראשונית ייתכן מבשב, בן 62, רצח את יצחקבייב בת ה-57 מאחר ורצתה לסיים את הקשר שהתנהל בין השניים בשנתיים האחרונות. השניים לא היו מוכרים למשטרה. מבשב היה מאבטח במוסד חינוכי והחזיק אקדח ברישיון, והוא נמצא ירוי פעם אחת, ואילו יצחקבייב נמצאה ירויה כמה פעמים בפלג גופה העליון. לדברי אחד השכנים, מי שמצא את השניים הוא בנה.

ביתו של החשוד ברצח לא העלתה רמזים מן העבר שיכולים לסמן שאירוע טראגי כזה עשוי להתרחש, וכאמור ציינה שאין לה היכרות עם הנרצחת. "אבא שלי אהב מאוד חברה, היה איש של אנשים. אני זוכרת אותו תמיד מוקף בחברים. הוא אהב את החיים, חי בהרמוניה ובשקט עם כולם. כולם הכירו אותו בקהילת העולים מבוכרה", סיפרה.

סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב שנמצאו ללא רוח חיים בדירתם בפתח תקווה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"אנחנו לא יודעים הרבה על מה שקרה". מבשב ויצחקבייב/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בסרטון שהעלה מבשב לדף הפייסבוק שלו בחודש ספטמבר, נראית אישה מברכת את בני הזוג בביתם. "לא רק אהבה יש בבית הזה, אלא גם המון שיתוף פעולה ואנרגיה טובה", אמרה. "שתמיד תשרור בבית הזה אנרגיה טובה, המון הצלחה, שפע, ברכה, וכל בוקר שאתם מתעוררים עם חיוך אחד לשני, להתייחס אחד לשני כאילו שזו אהבה ראשונה שלכם".

שוטרים שהגיעו לזירה הזעיקו את כוחות מד"א למקום. פרמדיק מד"א, יוסי חלבי, סיפר: "כשהגענו למקום, הובילו אותנו לדירה, שם ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

חשד לרצח בפתח תקווה, 16 ינואר 2020. מד"א, עיבוד תמונה
זירת האירוע בפתח תקווה, שישי/עיבוד תמונה, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully