וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בביקיני ועם נשק: הנשים שזנחו את חיי הנוחות ומגדלות קנאביס בחווה מבודדת

24.1.2020 / 0:12

שלוש נשים עברו לחיות בחיק הטבע כדי לבנות חווה ולגדל בה קנאביס. על אף שהתרחקו מהציביליזציה, הן ממשיכות לעדכן את עוקביהן באינסטגרם באורח חייהן ומקוות (בעזרת סקס אפיל) למשוך תיירים שירצו ליהנות משלל הפעילויות שהן מציעות - כולל צריכה חופשית של קנאביס

אתר רשמי

שלוש נשים זנחו את אורן חייהן הנוחים וההמודרנים לטובת חיים בחווה מבודדת לגידול קנאביס בערבות קליפורניה - והן כמובן דואגות לתעד את אורח חייהן החדש בעמוד אינסטגרם מיוחד, Girls Off Grid (בנות מחוץ לרשת). דוריס (39), איימי (31) ולקסי (28), נטשו את עבודתן המשרדית לטובת הקמת חוות קנאביס משלהן, בה יש כיום 65 כבשים, 60 עזים, 40 תרנגולות, 15 ברווזים, 8 פניניתיים, 3 אלפקות, שני תרנגולי הודו, שני סוסים, שני כלבים, שני חתולים וחזיר אחד.

הפוסטים שלהן באינסטגרם מציגים אותן עובדות בחווה, מדגמנות עם התוצרים שלהן ומבלות עם מתנדבות עונתיות. בעבר הן התפרנסו ממכירת הקנאביס, אך שינויים בחוקי המחוז לא מאפשרים להן יותר לגדל אותו לשימוש מסחרי ולכן כעת הן מרוויחות את לחמן ממכירת דשן ואגוזי מלך. כשנשאלו על חשבון האינסטגרם שלהן, סיפרה דוריס ל"סאן": "יצרתי את 'בנות מחוץ לרשת' כקריצה ל- Girls Gone Wild. הנחתי שנוכל למשוך עוקבים עם הסקס-אפיל שלנו, אבל אז להראות להם שאנחנו בעצם בונות כאן חווה אמיתית".

דוריס, שאין לה שום רקע חקלאי, גדלה כבתו של בעל חברת הפצה לבירות, מהגדולות ביותר בסאן פרנסיסקו. "בימים ההם תמיד לבשתי בגדי מעצבים ונעלתי עקבים", היא אמרה, "שנאתי להתלכלך ולא הייתי בקטע של פעילויות בחוץ שהן לא קניות או רביצה בבריכה או בחוף". לאחר שאביה מכר את החברה שלו, דוריס נכנסה לתעשיית הדשנים האורגניים ובהמשך בעצמה החלה לאכול אוכל אורגני יותר. "עבודה בענף החקלאות, פגישה עם חקלאים והחשיפה לכל הזבל שהם מרססים על האוכל שלנו גרמה לי להבין שאני רוצה לגדל את האוכל שלי בעצמי.

"מה שהיה טוב בתחילת חיי כחקלאית בתעשייה היה הידע שאספתי בתחום", היא הוסיפה, "כדי למכור דשן לחקלאים, הייתי צריכה ללמוד את המדע שמאחורי כל זה. לקחתי קורסים, קראתי ספרים ולמדתי מדעי קרקע, פתולוגיה של צמחים ומיקרוביולוגיה. כישורים מסוג זה הם מכריעים לניהול משק מצליח".

"החלק הגרוע ביותר הוא לירות בבעלי חיים"

החיים בחווה עשויים להיות קשים, במיוחד כשמדובר בהגנה על בעלי החיים. "החלק הגרוע ביותר הוא כשדוב אוכל חצי חיה ומשאיר אותה בחיים ואני מוצאת אותה ככה בבוקר. זה קרה פעמיים" אומרת דוריס, "חזיר שכתפיו נאכלו, עדיין חי לגמרי - אך ברור שהוא לא יצליח לשרוד. זו ככל הנראה העבודה הכי קשה בעולם כשבעל חיים חולה, פצוע או נולד עם מום ואני צריכה לירות בו".

הקבוצה מרחיבה כעת את החווה כדי להציע לתיירים לנפוש בחווה, וליהנות משלל קורסים בתחום. דוריס הוסיפה: "השנה אנו בונים שני בתים זעירים נוספים להשכרה ב-Airbnb. החווה שלנו בשנה שעברה הייתה להיט ועשיתי לה אפס פרסום. המקום יציע יוגה, חקלאות בת-קיימא, גידול בעלי חיים, קורסים על נשיות, בריאות, תרבות אמריקאית, תמציות צמחים ועוד. בלב אני יזמית, אז תמיד ארצה ליצור עסקים חדשים, בין אם זה מוצרים או שירותים, אך כולם יהיו מרוכזים סביב סגנון החיים הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully